דורי מדיה עקפה את התחזיות: המניה מטפסת ב-11.5%

הרווח במחצית הראשונה של 2009 נפל ב-88.4% ל-401 אלף דולר - בעוד שאנליסטים צפו הפסד של מיליון דולר ■ המנכ"ל נדב פלטי: "השקענו כמיליון דולר במיזם אינטרנט חדש. ללא ההוצאה הזו היינו מרוויחים עוד מיליון דולר"

דורי מדיה גרופ , המתמחה בהפקה, שיווק ושידור טלנובלות, פרסמה היום (ד') את תוצאות המחצית הראשונה של 2009.

מהדו"חות עולה כי הכנסות החברה ירדו ב-8.6% ל-25.4 מיליון דולר. הרווח התפעולי נפל ב-62.2% ל-1.75 מיליון דולר, וההוצאות התפעוליות הסתכמו בכ-6.5 מיליון דולר.

בשורה התחתונה רווחי החברה נפלו ב-88.4% ל-401 אלף דולר, בהשוואה ל-3.467 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הגולמי ירד ב-37.6% ל-8.199 מיליון דולר.

הרווח לפני ריבית, מס, פחת והפחתות (EBITDA) הגיע ל-6.4 מיליון דולר, בעוד שאנליסטים חזו EBITDA של 4.6 מיליון דולר בלבד. הרווח למניה עמד על 4.69 סנט, בעוד שאנליסטים בדניאל סטיוארט חזו רווח של 2.47 סנט למניה.

"ציפיות השוק היו שנפסיד מיליון דולר - ובסופו של דבר הרווחנו 400 אלף דולר לפני מס. אנחנו צופים כי נעמוד בציפיות השוק ברבעון הבא", אמר נדב פלטי, מנכ"ל דורי מדיה, ל"גלובס".

"מדובר בנכס טוב, טוב מאד אפילו", אמר פלטי בהתייחס לאתר החברתי הראשון של דורי מדיה, שהושק לפני כחודשיים והמוקדש כולו לז'אנר הסדרות הלטיניות, Novebox.com.

נציין כי האתר הייחודי של דורי מדיה כולל רשת חברתית, כתבות רוחב ועדכונים שוטפים מכתבים מקומיים במרכז אמריקה, דרום אמריקה וארה"ב. בנוסף, עומדת לרשות הגולשים אנציקלופדית סדרות לטיניות מקיפה וספריית וידיאו עשירה של סדרות דוברות ספרדית, לצד תוכן רלוונטי שמעלים הגולשים.

"השנה השקענו כמיליון דולר במיזם אינטרנט חדש, ולמרות זאת הצגנו רווחים. ללא ההוצאה הזאת היינו מרוויחים עוד מיליון דולר", אמר פלטי.

בית ההשקעות הבריטי דניאל סטיוארט צופה מחצית שנייה חזקה במיוחד לחברה, כשהוא מסביר כי מכפיל הרווח של המניה עומד על 2.9 בלבד - מה שמתמחר את המניה הרבה מתחת לשוויה האמיתי. בדניאל סטיוארט אישררו את המלצתם למניה על "קנייה" עם מחיר יעד של 200 פני למניה.