דויטשה בנק: "גזית גלוב תרוויח מההתאוששות - מומלץ לקנות"

למרות שדיווחה אתמול על מעבר להפסד בשורה התחתונה, בבנק הגרמני רואים את התוצאות כחזקות: מעלים מחיר היעד ב-34.5% ל-39 שקל, גבוה ב-21.9% משער הפתיחה שלה בבורסה בתל-אביב

למרות שדיווחה אתמול (א') על מעבר להפסד בשורה התחתונה, בדויטשה בנק רואים את התוצאות הכספיות של קבוצת הנדל"ן מניב גזית גלוב כחזקות. האנליסט דן הרווארד מהבנק הגרמני מעלה היום (ב') את מחיר היעד של מניית החברה ב-34.5% ל-39 שקל, גבוה ב-21.9% משער הפתיחה שלה הבוקר בבורסה בתל-אביב.

התוצאות החיוביות לדבריו, נובעות מהגידול בשיעור 17% בהכנסות מדמי-שכירות (NOI), בין היתר בשל השפעת שערי חליפין. בנוסף, הוא מציין לחיוב את תזרים המזומנים מפעילות שוטפת שכמעט והכפיל עצמו (405 מיליון שקל ברבעון השני) כמו גם עלייה בתזרים התפעולי הנקי (FFO), שורת הרווח המועדפת על-ידי החברה. "גזית גלוב מתמודדת היטב עם המיתון לדעתנו וממוצבת בצורה טובה כדי להרוויח מההתאוששות הכלכלית", כתב, בעודו ממליץ על המניה "קנייה".

לדבריו של הרווארד, מניית החברה נתפסת כדפנסיבית בקרב מגזר הנדל"ן, וגם השערוך השלילי של הנכסים ברבעון השני ("בגלל גידול בשיעורי ההיוון בכל העולם", לדבריו) צפוי להתהפך ברבעונים הקרובים. בעוד שיעורי התפוסה של החברה קטנו ב-0.8% לרמה של 93.8%, הם עדיין גבוהים מ-90% ברמת החברות הבנות.

לדעת האנליסט, מחיר המניה הנוכחי משקף לנכסיה שיעור היוון של 7.7%. בעקבות הדו"חות הכספיים, מעלה האנליסט מדויטשה בנק את תחזית ה-FFO למניית גזית גלוב ל-3.54 שקלים השנה ו-3.89 שקלים בשנה הבאה (מ-3.36 שקלים ו-3.66 שקלים, בהתאמה). "אנחנו מרגישים בנוח עם התחזית הזו לאחר שה-FFO במחצית הראשונה הסתכם ב-1.75 שקלים למניה", נכתב בסקירה. במקביל, העלה את תחזית ההכנסות מדמי-שכירות לשנה הנוכחית כולה ב-4.4% ל-1.47 מיליארד שקל.

עם זאת, מזכיר האנליסט את רמת החוב של החברה גבוהה, גם לאחר שאספה מהשוק אגרות חוב בהיקף 184 מיליון שקל. יחס החוב לשווי הנכסים נותר ללא שינוי ביחס לרבעון המקביל - 67% - "רמה גבוהה של מינוף, אך היסטורית עדיין מצויה בתוך שיווי המשקל לטווח-ארוך (50%-70%)". הרווארד מעריך את המניה לפי השווי הנכסי הנקי (NAV) - בהתאם למכפיל 10 על ה-FFO, הנמוך ב-15% מהמקבילות של גזית גלוב, ובשיעור היוון של 7.5% על נכסיה.