סלקום משיקה את פסטיבל "ווליום ערד" בסוכות בהשקעה של 14 מיליון שקל

האירוע יתקיים בתאריכים 5-7 באוקטובר ב-7 מתחמים שונים ברחבי העיר, ויכלול מגוון הופעות בהשתתפות למעלה מ-50 אמנים, יוצרים ולהקות ■ במסגרת הפסטיבל ייערך טקס אזכרה לזכר 3 נפגעי אסון ערד

חברת סלקום ערכה היום (ב') מסיבת עיתונאים לקראת השקת פסטיבל ערד המחודש, אותו היא מקימה לתחייה בחול המועד סוכות השנה.

במסגרת פעילות סלקום מדיה מחזירה סלקום את פסטיבל המוזיקה בערד אחרי למעלה מעשור, ותשקיע בו 14 מיליון שקל - מתוכם 8 מיליון בהפקה עצמה ו-6 מיליון שקל בפרסום.

הפסטיבל החדש ייקרא "ווליום ערד", והוא נערך במסגרת החלטת החברה למצוא אפיקים חלופיים להפסקת שיתוף-הפעולה שלה עם התוכנית "כוכב נולד", ובמסגרת האסטרטגיה שלה להרחיב את השפעתה בעולם המוזיקה והמדיה.

האירוע יתקיים בתאריכים 5-7 באוקטובר ב-7 מתחמים שונים ברחבי העיר, ויכלול מגוון הופעות בהשתתפות למעלה מ-50 אמנים, יוצרים ולהקות.

עיריית ערד נרתמה להחזרת הפסטיבל, והוא יתקיים בשיתוף משטרת ישראל ובתיאום מלא עם גורמי הביטחון. במסגרת הפסטיבל ייערך טקס אזכרה לזכר 3 נפגעי אסון ערד - איטן פלד, חן יצחק ונעמה אלקריב ז"ל.

עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, מסר כי "פסטיבל ערד הינו חלק מהפעילות הכוללת של סלקום מדיה. אנו גאים להמשיך ולתמוך במוזיקה הישראלית, ושמחים להחזיר מסורת ישראלית מפוארת בתחום המוסיקה לקהל הרחב".

עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, מסר כי "פסטיבל ערד הינו מותג ישראלי ותיק. ההחלטה להחזיר את הפסטיבל לחיים תחת המותג 'ווליום ערד' היתה טבעית והשתלבה עם ערכי סלקום ופעילות סלקום מדיה, יחד עם הניסיון והידע שיש לנו בהפקת אירועי מוזיקה גדולים, דוגמת ווליום כנרת".