פוטו טוויטר: Snapatar מסייע לקבל את התמונה הרצויה בפרופיל

וגם: פוקסי TweetyTunesשל טיונז הישראלית מאפשר לחלוק את תוכני המוזיקה שאתם צורכים, באמצעות התממשקות עם אתרים חברתיים, בהם פייסבוק, טוויטר, Last.fm, סקייפ ויאהו מסנג'ר

1. להצטלם ולשלוח

נמאס לכם מהתמונה שיש לכם בפרופיל האישי בטוויטר או שאתם מתקשים בהחלפת תמונת האווטר הבסיסית שמציע השירות? האתר Snapatar יכול לפתור לכם את הבעיה. מדובר בשירות בסיסי למדי, שמטרתו להקל על המשתמשים, שבבעלותם מחשב אישי עם מצלמה וובית, בעדכון התמונה האישית. כך, בלחיצת כפתור באתר אתם מצלמים את עצמכם, ולאחר שהזנתם את חשבון המשתמש שלכם בטוויטר, השירות מחליף באופן מיידי את התמונה שלכם בטוויטר.

2. מוזיקה שיתופית

פוקסי טיונז הישראלית, שנרכשה על-ידי יאהו ב-2008 תמורת 30-40 מיליון דולר, השיקה בסוף השבוע פיצ'ר חברתי (TweetyTunes) לתוסף המוזיקה שהיא מציעה. זאת במטרה לאפשר למשתמשים לחלוק ביתר קלות את תוכני המוזיקה שהם צורכים, באמצעות התממשקות עם אתרים חברתיים, בהם פייסבוק, טוויטר, Last.fm, סקייפ ויאהו מסנג'ר.

התוסף של החברה מאפשר לגולשים לשלוט בנגני המדיה שבאתרי המוזיקה השונים, בזמן שהם מבקרים באתרים אחרים. עם הפיצ'ר החדש יוכלו המשתמשים לעדכן את הסטטוס שלהם בפייסבוק, לדוגמה, לכזה שיכלול לינק לעמוד המתאים בפוקסי טיונז, ולידו אפשר יהיה להוסיף טקסט.

3. אפליקציה של אפליקציה

דבר ראשון שמשתמשי אייפון עושים, כאשר הם פוגשים משתמש אייפון אחר, זה לבדוק אילו אפליקציות הוא התקין, במטרה להכיר אפליקציות מעניינות או חדשות, ולהשוות חוויות שימוש. ובכן, גם לכך יש אפליקציה רשמית בחנות של אפל - Appsfire שמסייעת למשתמשי האייפון לחלוק עם משתמשים אחרים ברשימות האפליקציה שלהם.

על מנת ליהנות מהשירות, שבין מפתחיה ניתן למצוא את הבלוגר הישראלי אוריאל אוחיון, יש להתקין את האפליקציה על מכשיר הסלולר, או לחילופין על שולחן העבודה, והתוכנה מאנדקסת את כל האפליקציות שקיימות במכשיר, או באייטיונז. לאחר מכן, יש לסמן את האפליקציות האהובות, במסך וירטואלי שנפתח למשתמש, ואת הרשימה האישית הזו ניתן לשלוח במייל למשתמש אחר, עם לינק לאפליקציה, או לחלוק באתרים חברתיים, כגון פייסבוק וטוויטר.

5. מוזיקה מחוץ לקופסה

אוהבים מוזיקה אלקטרונית? אם כן, חובה להכיר את האתר החדש Mugasha המאפשר לגולשים למצוא בקלות סטים של די.ג'יי ספציפי, לצד פודקאסטים רלבנטיים. את המוזיקה הזו יכולים המשתמשים לחלוק עם אחרים באתרים החברתיים, כמו גם לרכוש דיסקים וכרטיסי הופעות.

אתרים שמציעים שירות דומה: Play.fm ו-Digitally Imported.