תומר שדה מונה למנכ"ל סאצ'י אינטראקטיב החדש

המייסד דורון טל עוזב את תפקיד המנכ"ל וימונה ליו"ר משותף של החברה במקביל לאלון הוכדורף ■ המינוי הוא חלק ממהלך רחב יותר שיזם מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי

דורון טל, מייסד ומנכ"ל סאצ'י אינטראקטיב, עוזב את תפקידו. במקומו מונה תומר שדה. טל ימונה ליו"ר משותף של החברה במקביל לאלון הוכדורף, ויתמקד בניהול יחידה עצמאית הפועלת בתוך סאצ'י אינטראקטיב שמטפלת בפעילות הדיגיטל של פרוקטר אנד גמבל ישראל.

שדה, בן 31, הצטרף לסאצ'י אינטראקטיב לפני כ-4 שנים בתור סופרוויזר. לפני כשנתיים מונה לסמנכ"ל לקוחות ובחודשים האחרונים קיבל באופן מעשי את ניהול החברה מידיו של טל. בעברו עבד שדה ב-MRM (מקאן דיגיטל) ובמחלקת האינטראקטיב של פוגל-אוגילבי.

המינוי של המנכ"ל מהווה חלק ממהלך רחב יותר אותו יזם מנכ"ל באומן בר ריבנאי, יוסי לובטון. במסגרת המהלך עברה סאצ'י אינטראקטיב לשבת בתוך משרדי באומן, במטרה להעמיק את שיתוף הפעולה בין פעילות האוף-ליין לאון-ליין, ולתת ללקוחות פתרונות הוליסטיים ומקיפים.

לובטון אמר בתגובה: "מרגע כניסתי לתפקיד מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי היה לי ברור שאחד הדברים החשובים ביותר שבדעתי לעשות הוא לאפשר מתן פתרון מלא ללקוח בכל נקודות המגע של המותג עם הצרכן. במסגרת זו קיימת חשיבות רבה לחזק את שילוב תחום הדיגיטל ולהפוך את עבודת המשרד בתחום הדיגיטל והאוף ליין לאינטגרלית".