אדרי-אל החזקות מרחיבה את קניון שמונה סנטר בקרית שמונה ב-40 מיליון שקל

שטחו הקיים של הקניון עומד על 8,200 מ"ר על פני שלוש קומות, כולל קומת קרקע. לאחר ההרחבה יכלול הקניון שטח כולל של 16,700 מ"ר

קבוצת אדרי-אל החזקות, שבבעלות היזם גבי אדרי, מרחיבה את קניון שמונה סנטר שבבעלותה בקרית שמונה, בהשקעה של 40 מיליון שקל.

סמנכ"ל קבוצת אדרי-אל החזקות, אדם אדרי, אמר ל"גלובס" כי "ההרחבה הייתה מתוכננת עוד לפני קביעת בית המשפט העליון שאסר על המתחרה ביג לבנות מרכז מסחרי מתחרה בעיר".

שטחו הקיים של הקניון עומד על 8,200 מ"ר על פני שלוש קומות, כולל קומת קרקע. לאחר ההרחבה יכלול הקניון שטח כולל של 16,700 מ"ר. ההרחבה תכלול גם גשר זכוכית שיחבר בין שדרות המותגים בקניון. בנוסף הפשירה החברה מגרש נוסף של חנייה, כך שבסיום התהליך יעמוד מספר מקומות החנייה על 234.

בשטח הקיים כיום פועלים כ-60 בתי עסק, כולל מגה בעיר, פוקס, רנואר, הוניגמן ילדים,TNT ונעלי גלי. לאחר ההרחבה יגדל מספר בתי העסק לכ-90, ואדרי-אל מנהלת מגעים עם כמה מהרשתות שעדיין לא פתחו סניפים בצפון.

דמי השכירות בחלק הקיים הם 125 שקל למ"ר לחודש, ובחלק החדש צפויים דמי השכירות לעמוד על 130 שקל למ"ר לחודש.

מתוך סכום ההשקעה הכולל בהרחבת הקניון (40 מיליון שקל), כבר הושקעו 15 מיליון שקל בשדרוג החלק הקיים, כולל הוספת דרגנועים ושיפוץ התקרה והרצפה, וכן בעבודות התשתית לקראת הקמת השטח החדש.

חברת אדרי-אל צופה כי השטח המורחב, שעל תכנונו אחראי האדריכל אבנר שר ממשרד שר אדריכלים, יתאכלס כבר בפברואר 2010.

החברה מחזיקה יחד עם נצבא (50% כל אחת) בקרקע הסמוכה לקניון, שעליה פועלת התחנה המרכזית. כמו כן היא מחזיקה יחד עם שותפים מקומיים במבנה המשביר לצרכן הסמוך לתחנה. *