אוהבים מתנות חינם? Freezly‬ מרכז את כל הטוויטים שמציעים פריטים בחינם

וגם: Dygest‬ מקנה תמונה מלאה וכוללת של סיפור אקטואלי מסוים ומאפשר לצרכני התוכן לקבל את המידע הרלבנטי הקיים ביתר קלות, באמצעות איסוף של מאות מקורות מקוונים מובילים

‭.1 ‬סיפורים אפויים

בעידן הצפת המידע ברשת, היכולת לסרוק אתרים רבים העוסקים באותו נושא חדשותי הולכת ופוחתת. כך, לעיתים, הקוראים מתקשים לקבל תמונה מלאה וכוללת של סיפור אקטואלי מסוים, שכן כל מקור מוסיף פריט מידע משל עצמו. השירות החדש Dygest‬ מאפשר לצרכני התוכן לקבל את המידע הרלבנטי הקיים ביתר קלות, באמצעות איסוף של מאות מקורות מקוונים המובילים בתחומם, ומערכת הסורקת אותם על בסיס אלגוריתם. משתמשים יכולים לבחור בקטגוריה - כגון קולנוע, טכנולוגיה או אנרגיה ירוקה, וכן בעיר מסוימת במטרה לקבל את החדשות המקומיות שלה, והאתר יוצר עמוד וובי, הכולל את כל הלינקים לאתרים המובילים שמטפלים בסיפור. לדברי היזמים, הפיתרון מתאים במיוחד לצריכת תוכן סלולרית. שירות מתחרה הוא OneSpot.

2. מתגייר וובקינז

עולמות וירטואליים לילדים הם קטגוריה פופולרית בשוק האינטרנט העולמי. החל משבוע שעבר - גם הגולשים הישראליים יכולים להשתמש בעברית באתר webkinz‬ . וובקינז הן בובות בדמות חיות מחמד, שרכישתן בעולם ”האמיתי“ בחנות מעניקה לגולש קוד אישי, שמאפשר כניסה לעולם הווירטואלי של החיה. באתר יכול הגולש לטפל בחיה, לרכוש עבורה מוצרים וירטואליים ולקחת חלק בהפעלות ומשחקים שבאתר. ההרשמה לאתר היא בחינם, ואת הממשק העברי יש לבחור בעמוד הבית של האתר.

‭.3 ‬שיחה מתגלגלת

חוויית הגלישה השיתופית ברשת הופכת לפופולרית, והשירות החדש Kutano‬ שהושק בשבוע שעבר בגרסת בטא פתוחה, משתלב היטב בטרנד זה. Kutano הוא תוסף לדפדפן, שמאפשר לגולשים לראות טוויטים של משתמשים, אשר קשורים לעמוד האינטרנט שבו הם מבקרים באותו הרגע. הטוויטים הרלבנטיים מופיעים בחלוניתצד, שבה יכולים הגולשים להגיב לטוויטים בזמן אמת.

‭.4 ‬מציאות בטוויטר

אוהבים מתנות חינם? רוצים לדעת מה ההצעות האטרקטיביות שמתרוצצות בטוויטר? האתר החדש Freezly‬, שפותח על-ידי שני ישראלים - דני צ‘חנסקי ונדב הר-צבי, עושה אגריגציה של כל הטוויטים שמופיעים בטוויטר. הוא מנפה החוצה הודעות אישיות או פרסומות גרידא, ומציע לגולש את כל הטוויטים שמציעים לגולש פריטים בחינם, השתתפויות בתחרויות נושאות פרסים, או כרטיסים למופעים.

‭.5 ‬טוויטר לגרפומנים

המגבלה של אתר המיקרו-בלוגינג טוויטר, ל‭140-‬ תווים בלבד לכל מסר, מתסכלת חלק מהמשתמשים. האתר החדש Woofer‬ מאפשר להעלות ”וופרים“ באורך של ‭1,400‬ תווים מינימום, במטרה ליצור פלטפורמת מקרו-בלוגינג. למרות הבידול מטוויטר, וופר מתבסס על העיצוב של השירות הפופולרי, כאשר עמוד הבית נראה זהה, והוא אף מציע רשימה של ה“וופרים“ הפופולריים ביותר, בדומה לתגיות הפופולריות בטוויטר, ומשתמש בשם המשתמש של הגולש בטוויטר. באתר יש כבר יותר מ‭10,000-‬ משתמשים. יש גולשים שמעוניינים בפלטפורמת הבעה אישית, אך יש אחרים שהתרגלו לצורת התקשורת המהירה והקצרצרה של טוויטר.