חידוש: קבוצת רכישה בת"א מציעה דירות במחיר סופי

עם חתימת החוזה עם חברי הקבוצה ייחתם גם חוזה מול הקבלן המבצע, כך שעלויות הבניה סגורות ולא נתונות לשינוי

בשנה האחרונה מספר קבוצות הרכישה צמח בצורה חדה בעיקר בגוש דן. אולם אחת הבעיות המרכזיות בקבוצות רכישה היא חוסר הוודאות היחסי בדבר המחיר הסופי של הדירה. אולם, קבוצת רכישה חדשה בגוש הגדול בצפון-מערב תל אביב מבטיחה לפחות כי מחיר הדירה בפרויקט הוא סופי.

ל"גלובס" נודע כי קבוצת רכישה חדשה ברחוב שטרייכמן 6 ו-8 שמארגנים יורם אבנר באמצעות חברת טל אל ושולי פרסיאדו מאביב אדריכלים מתכוונת להקים בניין בן 11 קומות הכולל 53 יח"ד.

הקרקע נרכשה תמורת כ-58 מיליון שקל, לפי שווי של 1.1 מיליון שקל עלות קרקע ליחידה. המגרש נמצא בקו שני לים, במיקום שלפי היזמים נמצא בנקודה הטופוגרפית הגבוהה בגוש הגדול, כאשר הדירות הפונות לחזית צופות לים והדירות העורפיות פונות לפארק. את המוכרים ייצג בעסקה עו"ד ישראל שוב ואת הרוכשים עוה"ד מרים דונין-שוב.

עם חתימת החוזה עם חברי הקבוצה ייחתם גם חוזה מול הקבלן המבצע, חברת אלקטרה בניה, כך שעלויות הבניה סגורות ולא נתונות לשינוי, בעוד במרבית קבוצות הרכישה העלויות הבניה הנמסרות לחברי הקבוצה הינן משוערות. על פי הערכות, הפרויקט יאוכלס תוך שנתיים. בבניין דירות 4 ו-5 חדרים בשטח של 115-125 מ"ר (נטו) ומיני פנטהאוזים בשטח של 132 מ"ר. מחירי הדירות בפרויקט עומדים על 2.09 מיליון שקל לדירת 5 חדרים בקומה השנייה. מיני פנטהאוזים 5 חדרים בשטח של 132 עם 20 מ"ר מרפסות באותה קומה עולים 2.3 מיליון שקל. בקומה 11 מתוכנן פנטהאוז בשטח של 400 מטר במפלס אחד בשווי של 11 מיליון שקל.