תלת-מימד בפוג'י: משיקה מצלמת סטילס ווידיאו חדשה

דגם Finepix Real 3D, שיושק בארץ ובעולם בנובמבר הקרוב, כולל 2 עדשות המאפשרות לדמות ראייה של עין אנושית ולצלם תמונה עם נפח ■ בפוג'י צופים מכירות של כמיליון יחידות עד 2012 ושל כ-8 מיליון יחידות עד 2015

חוויית התלת-ממד, שנכנסה בשנתיים האחרונות לעולם הקולנוע, תגיע בקרוב גם אל המצלמות האישיות, ותאפשר תמונות סטילס ווידיאו בטכנולוגיה דומה.

קבוצת שמעוני, המשווקת את מוצרי פוג'י בישראל, נמצאת בימים אלו במהלכים להחדרת מצלמות התלת-ממד של החברה, המאפשרת צילום תמונות וסרטוני וידיאו בטכנולוגיה החדשה. דגם Finepix Real 3D שיושק בארץ ובעולם בנובמבר הקרוב, כולל 2 עדשות המאפשרות למצלמה לדמות ראייה של עין אנושית, ולצלם תמונה עם נפח.

בשונה מחוויית התלת-ממד שאנחנו מקבלים בקולנוע, היוצרת תחושה שהדמות יוצאת מהמסך, התלת-ממד במצלמה, נותן לתמונה רק עומק.

בפוג'י מצפים שבזכות ההחדרה של המוצר למדינות שונות בעולם, יימכרו מצלמות מהסוג עד כמיליון יחידות עד 2012. עד 2015, צופה החברה, יגדל המספר ל-8 מיליון.

כדי לחולל את המהפכה ולגרום לאנשים לעבור לצילום בתלת-ממד, הלקוחות יצטרכו להוציא סכום כסף לא קטן. מצלמת הסטילס של פוג'י תעלה בארץ כ-4,000 שקל. מחיר ההדפסה לנייר המיוחד, המספק את התמונה התלת-ממדית עדיין לא נקבע, אבל יש להניח שלא יהיה זול במיוחד.

כמו-כן, כדי ליהנות מסרטוני התלת-ממד, הלקוחות יצטרכו לרכוש מסגרת דיגיטלית מיוחדת בעלות של 1,200 שקל, המאפשרת צפייה בווידיאו. בניגוד לקולנוע, צפייה בסרטונים או בתמונות, לא מחייבת משקפיים מיוחדים והיא דומה לטכנולוגיה שחלק מיצרניות הטלוויזיה מפתחות למסכים הביתיים.