פעילים בפייסבוק ומעוניינים לשדך בין שני חברים? Thread מחבר בין שני העולמות

משתמשים יכולים לפנות למשתמשים אחרים, על בסיס חברים משותפים, או לתפקד כשדכנים בין גולשים שלא מכירים אחד את השני ■ וגם: StudyB4 מאפשר לשלב פן חינוכי ברביצה מול המחשב ובגלישה באינטרנט

1. זמן להחכים

הילדים שלכם מבלים יותר מדי זמן מול המחשב ומעדיפים לגלוש באינטרנט מאשר להכין שיעורי בית? מיזם ישראלי חדש מאפשר לשלב בתחביב הזה גם פן חינוכי. StudyB4 היא תוכנה חינמית, שמציגה לגולשים בגילאי 5-12 שאלות בתחומים שונים, במטרה לשפר ולהעשיר את הידע של הילד, תוך ניצול הזמן שהוא מבלה מול המחשב. השאלות עוסקות בחשבון, ידע כללי ובשפות, ומותאמות לקצב ההתקדמות של הגולש. התוכנה גם מאפשרת להורים להוסיף שאלות נוספות, בהתאם לחומר הלימודי שנלמד בכיתה, לשתף הורים אחרים במאגר השאלות, ולקבל דו"ח התקדמות של הילד.

2. שידוכים בפייסבוק

מכירים הרבה אנשים בפייסבוק ומעוניינים למצוא בן זוג לחיים או לשדך בין שני חברים? הסטארט-אפ Thread מציע פתרון שמחבר בין שני העולמות - רשתות חברתיות ואתרי היכרויות - במטרה לסייע לגולשים להכיר בני זוג פוטנציאלים, ולהגביר את רמת האמינות שמאפיינת את אתרי ההיכרויות השונים. Thread עושה שימוש בגרף החברתי של פייסבוק, וההרשמה אליו מתבצעת באמצעות אפליקציית פייסבוק קונקט. כך, משתמשים יכולים לפנות למשתמשים אחרים, על בסיס חברים משותפים, או לתפקד כשדכנים בין גולשים שלא מכירים אחד את השני. Thread הוקם במסגרת הקרן של פייסבוק, שמסייעת לסטארט-אפים שמתבססים על הפלטפורמה של החברה.

3. זהה את התמונה

נתקלים בתמונות שאינכם מזהים או באישיות מפורסמת שאתם מתקשים לגלות מי היא? שירות חדש, הפועל תחת השם idthis, מאפשר לגולשים להעלות לאתר תמונות של פריטים או מקומות שהם מתקשים לזהות, להסתייע בקהילת הגולשים במטרה למצוא את התשובה, ולאפשר להם להצביע על התשובה הנכונה. השירות הזה מאפשר גם לאתגר את הגולשים, כך שמשתמש יכול להעלות תמונה מטושטשת בכוונה, במטרה לראות מי מהגולשים יפתור את החידה. השירות החדש מוצע גם כאפליקציית אייפון.