עוד גימיק של רמי לוי לראש השנה: קנו היום, שלמו בעוד שנה

מבצע זה מתווסף למבצע קודם של לוי, במסגרתו יחלק לכל לקוח 2 ק"ג דג קרפיון במחיר 1 שקל בלבד לק"ג - ללא כל התניית קנייה ■ גם שאר רשתות השיווק נערכות לחגים וישקיעו מיליוני שקלים בהטבות קנייה שונות

אחרי שהציע 2 ק"ג דג קרפיון בשקל - רמי לוי, בעל השליטה ברשת רמי לוי שיווק השקמה, יוצא עם גימיק חדש לראש השנה. ל"גלובס" נודע כי במהלך השבוע הבא יציע רמי לוי ללקוחותיו לשלם עבור קניות החג רק בעוד שנה.

הצעה זו מתווספת להצהרתו של לוי כי במהלך השבוע הבא הוא יחלק לכל לקוח 2 ק"ג דג קרפיון במחיר של 1 שקל בלבד לק"ג, וזאת ללא כל התניית קנייה.

לדברי לוי, מחיר ק"ג קרפיון לרשת עומד על כ-18 שקל לק"ג, ולפיכך שווי ההטבה ללקוח עומד על 36 שקל. לוי מעריך כי ישקיע במבצע הקרפיון לבדו סכום של 1.5 מיליון שקל.

יצויין כי רק ב-4 מתוך 16 סניפי רמי לוי שיווק השקמה נמכרים דגים טריים, אולם לדברי לוי, בכל יתר הסניפים הוא יחלק דגי קרפיון מצוננים.

בהתייחס למהלך הנוכחי אומר לוי: "המצב הכלכלי לא היה כל-כך טוב בשנה האחרונה, ולאנשים יש פחות כסף. נראה לי שהמצב הכלכלי הולך ומשתפר, ויהיה ללקוחות יותר כסף לשלם בשנה הבאה. מיום ראשון עד יום חמישי בשבוע הבא, כל מי שיקנה ברשת יוכל לשלם בעוד שנה, בכרטיס אשראי של ויזה וישראכרט".

* מה לגבי כרטיסי האשראי החוץ-בנקאיים של שופרסל ורבוע כחול?

"הלקוחות יוכלו לשלם גם בכרטיסי האשראי של המתחרים. אני נותן את הטבה גם ללקוחות של שופרסל ושל רבוע כחול. הם מנפיקים כרטיס, ואני נותן את ההטבה". כידוע, לרשת רמי לוי אין כרטיס אשראי חוץ-בנקאי.

מבצעים בכל הרשתות בשוק

גם בשאר רשתות המזון נערכים לחגים. במגה בול של רבוע כחול מציעים 10 ק"ג ירקות חינם ממבחר ירקות, על כל קנייה בגובה של 500 שקל.

רשת יינות ביתן תגריל 15 מכוניות רנו סימבול (מכונית בכל סניף) לרוכשים בגובה 99 שקל ברשת.

ברשת מחסני כמעט חינם מציעים חבילה של 5 מוצרים (משקה קולה, דג פילה אמנון, מיץ ענבים, תפוחי עץ ועוגת דבש) במחיר של 19.90 שקל. המבצע מותנה בקנייה ב-49 שקל ברשת. ברשת אומרים כי עלות המבצע תעמוד על 2 מיליון שקל.