העסקים שנבדקו ונכשלו בבדיקה - ובהם סופרמרקטים, חנויות כלבו מקומיות וסניפים של כמעט חינם, ביג זול ומגה בול - קיבלו קנסות של כ-18 אלף שקל
כדי לשמר את אותה רמת רווחיות יהיה על מגה לרשום עלייה דרמטית במכירות הסניפים שיוסבו לפורמט החדש
תקבל עבור הסניפים כ-33 מיליון שקל ■ באמצעות הרכישה תיכנס "אושר עד" למעוזו של רמי לוי בשכונת תלפיות בירושלים, והתחרות בין הצדדים צפויה להחריף
העילה לתביעה: שינוי מדיניות מגה בדבר כיבוד תווי השי בסניפיה ■ הנזק הכספי, לטענת התובעים: 70 מיליון שקל
מגה השיקה את פורמט הדיסקאונט שיחליף את "מגה בול", וזאת על רקע הפרסום ב"גלובס" על מגעים למכירתה ■ המנכ"ל מוטי קרן: "אלך עד הסוף"
חושבים שרמי לוי הכי זול? שכדאי לקנות בשופרסל דיל או מגה בול? לא בטוח ■ ברשתות המוזלות לוקחים רווח מוגדל על מוצרים שהצרכן לא מודע למחיריהם: "אסור שהלקוח יראה את זה, אחרת אתה שובר לו את תפיסת הדיסקאונט"
במסגרת זו תמכור הרשת את סניפי מגה בול באשקלון, בקיבוץ רגבה ובבת-ים ■ צפויה לקבל תמורת 3 הסניפים כ-20-25 מיליון שקל
בדיקת "גלובס": שופרסל דיל מצמצמת פערים מול רמי לוי ■ מגה בול נותרת היקרה ביותר מבין מתחרותיה במתחמים השונים ■ פערי המחיר מגיעים לעשרות אחוזים
המנכ"ל מוטי קרן הכריז באחרונה כי יקצץ ב-10% את שטחי המסחר ברשת מגה
ברשתות המתחרות לא נשארו אדישים לתוכנית שהציג מנכ"ל מגה מוטי קרן, שאמורה להעלות את הרשת על דרך המלך ולהעבירה לרווחיות תפעולית של 5%-6% ■ במקביל, מתנהל מו"מ ראשוני עם קרן מתמחה זרה לכניסה לשותפות במגה
המתנה תישלח ללקוח בהודעת SMS לאחר ההצטרפות: 50 שקל למימוש ביולי ו-50 שקל למימוש באוגוסט ■ ניתן לצרף עד 5 מנויים וליהנות מ-500 שקל מתנה
רוב הצרכנים בישראל קונים קטשופ של אסם, ירקות קפואים של סנפרוסט ודגני בוקר של תלמה ■ ברוב המקרים ברשימת המוצרים הזולים נמצאו מוצרי המותגים הפרטיים ■ הבעיה: בשופרסל ובמגה מגוון התחליפים הזולים מצומצם
על רקע הירידה החדה בביצועים, מנכ"ל מגה מוטי קרן גיבש תוכנית אסטרטגית, שנחשפה השבוע ב"גלובס", שאמורה להוביל למהפך בניהול ובמכירות ■ הבעיה: התוכנית לא פותרת את כישלון המותג מגה בול ועשויה לחתוך בשכר העובדים
בכוונת מגה להשיק תת-רשת פרימיום, להוזיל מחירים במגה בול ובמגה בעיר ולבצע שינוי ארגוני רחב, שיביא להוזלת עלויות השכר ועלול לגרור סכסוך עבודה
זכייניות הטלוויזיה המסחרית רשמו גידול של 15% בזמן האוויר לפרסום במהלך חג פסח 2013 לעומת החג בשנה שעברה
פער של כמעט 50% מפריד בין סל המוצרים הזול לפסח שנמצא בסניף רמי לוי בתלפיות שבירושלים, לבין סל זהה בחצי חינם בחולון - כך לפי בדיקת המרכז למחקרים צרכניים עבור "גלובס" ■ פערים גדולים נמצאו במחירי הירקות והעוף
COST 365המרכז למחקרים צרכנייםמיכל רז-חיימוביץ'רמי לוישופרסל