הפורמט של התוכנית "החיים זה לא הכל" נמכר לצ'כיה וליוון

זאת אחרי 7 עונות בפריים-טיים הישראלי ■ בחודש הבא תוצג התוכנית בפסטיבל הטלוויזיה מיפ, וחברת ארמוזה פורמטס תנסה למכור את הפורמט למדינות נוספות

אחרי 7 עונות בפריים-טיים הישראלי ועונה שמינית שמצטלמת הימים אלה, הסיטקום הישראלי הוותיק "החיים זה לא הכל" נמכר לערוצי שידור בצ'כיה וביוון - כך נודע ל"גלובס". חברת "ארמוזה פורמטס", בבעלות אבי ארמוזה, היא זו שמכרה את הפורמט.

ערוץ הטלוויזיה הצ'כי "פרימה טי.וי" מפיק בימים אלה את תוכנית הפיילוט, לאחר שתסריטי פרקים רבים בסדרה תורגמו לצ'כית. חברת ההפקות "סטודיו אתא" היוונית נערכת להתאמת הסדרה לקהל המקומי תוך כדי תרגום התסריטים.

ארמוזה אמר ל"גלובס" כי מדובר בעסקה עם פוטנציאל רווח גבוה של מאות אלפי דולרים, וזאת על בסיס הערכה שהסיטקום יצליח במדינות הנ"ל.

ארמוזה הוסיף כי "השקנו את הסדרה בפסטיבל מיפ האחרון באפריל השנה. המכירה לצ'כיה וליוון מהווה מומנטום לקראת מיפ הבא שיתקיים בעוד כחודש, והציפייה היא למכור למדינות נוספות".

סער יוגב, מנהל חטיבת ההפקות של JCS - שזו לה המכירה השלישית של פורמט שהיא מפיקה לארצות זרות אחרי "משחק מקדים", "נקמת המחוננים", ו"החבילה" - מסר כי "מכירת הפורמט היא הצלחה לתעשייה הישראלית כולה. אני שמח שאנחנו יכולים גם להצחיק את עמי העולם עם הסיטקום המצליח ביותר בארץ".

"החיים זה לא הכל" נוצרה על-ידי דניאל לפין, שמשמש גם כתסריטאי הראשי שלה. הסדרה עלתה לשידור בערוץ 2 (טלעד) בשנת 2001. אחרי שרשת וקשת זכו במכרז להפעלת ערוץ 2 בשנת 2005, הועברה התכנית לשידור אצל הזכיינית רשת, שמשדרת אותה מאז ועד היום. התוכנית, בכיכובם של אבי קושניר וענת וקסמן, מניבה רייטינג של 18%-24%.