40 מיליון שקל ממתינים לזוכה בלוטו שטרם הגיע למפעל הפיס

(עדכון) - סכום הזכייה הוא הגבוה ביותר בו זכה אדם יחיד מאז הקמת מפעל הפיס ■ מיום א' חוזרים לפרופורציות: הפרס הראשון יסתכם ב-5 מיליון שקל בלבד ■ הפיס: לקופת הפיס הוכנסו 320 מיליון שקל מכל סדרת ההגרלות

לפחות ישראלי אחד לא מפסיק לחייך. אחרי כחודשיים ללא זוכה, הצליח מאושר בודד לנחש את 6 המספרים בלוטו - וגרף לכיסו 40 מיליון שקל. אמנם לא מדובר בפרס הענק של 80 מיליון שקל ב"דאבל-לוטו", אבל קשה להאמין שהוא מעז להתלונן. גם בפרס השני לא היה צורך לחלוק, ו-40 מיליון שקל יועברו למהמר אחד.

למרות ההתרגשות הרבה מרגע פרסום התוצאות, הזוכה היחיד בפרס האגדי עדיין לא הגיע לדרוש את הכסף. למפעל הפיס אין מידע אודות התחנה בה מולא הטופס המנצח או פרטים על זהותו של הזוכה, וזאת כדי למנוע כל אפשרות לזיופים.

נציג מפעל הפיס קרא הבוקר (ד') לזוכה המאושר להגיע למשרדים ולקבל את המגיע לו: "אדוני, גילית את הזכייה, תגיע ואל תחכה". עוד הוסיף כי ישנן סיבות שונות הגורמות לזוכים להתמהמה עם קבלת הפרס. "לפעמים הזוכים מגיעים בשעות הבוקר המוקדמות, אך לעיתים הם מנסים לדחות זאת בשל חשש מפרסום ומחכים יום-יומיים", אמר נציג החברה.

אולי אתם הזוכים המאושרים?

סכום הזכייה הנוכחי הוא הגבוה ביותר בו זכה אדם יחיד מאז הקמתו של מפעל הפיס. הפעם האחרונה בה הוגרל סכום כזה היה לפני קצת יותר משנה, אז זכתה אישה אחת ב-40 מילון שקל ב"דאבל לוטו".

המספרים הזוכים הלילה בהגרלת הלוטו הגדולה בהיסטוריה של ישראל הם: 30, 21, 31, 25, 23, 33, והמספר החזק הוא 2.

החל מיום ראשון הבא חוזרים לפרופורציות, והפרס הראשון יסתכם ב-5 מיליון בלבד.

ממפעל הפיס נמסר הלילה כי לקופת הפיס הוכנסו 43 מיליון שקל ממכירות ההגרלה ו-320 מיליון שקל ממכירות בכל סדרת ההגרלות (18 הגרלות).