שלישיית "
מה קשור" תשמש כ
פרזנטורית של קבוצת
ביג - כך נודע ל"גלובס". עוד נודע כי השלישייה תשולב בקונספט פרסומי לא שגרתי של פינות תוכן שיווקי בזכיינית ערוץ 2
רשת.
על-פי העסקה שסגר משרד הפרסום של הקבוצה, זרמון-גולדמן, עם זכיינית ערוץ 2 רשת, ישולבו למשך שנה בכל ימי רביעי וחמישי בדקה לשמונה בערב מערכונים בכיכובה של השלישייה.
יצויין כי מדובר בזמן שידור שבאופן מסורתי אין בו לאורך שנים מקבץ פרסומות, בכדי לא להוריד את הרייטינג שלפני החדשות.
כאמור, "מקבץ הזהב" עליו סוכם עם רשת יימשך כשנה ויכלול כ-104 פרקי מערכונים המתרחשים במרכזי הקניות ביג - אך לא בהכרח מדברים על ביג.
הבחירה לפרסם בימי רביעי וחמישי נפלה באופן טבעי, שכן עיקר התנועה במתחמי הקניות של ביג - כמו גם במרכזי קניות אחרים - מתנקזת בסוף השבוע.
החוזה עם שלישיית "מה קשור" נחתם ל-3 שנים. על-פי הערכות בענף, חברי שלישיית "מה קשור" יקבלו ביחד כ-200 אלף דולר בשנה.
שלישיית "מה קשור" כוללת את הבדרנים ציון ברוך, אסי ישראלוף ושלום מיכאלשווילי.
זרמון-גולדמן משמש כמשרד הפרסום של קבוצת ביג מאז אמצע 2006, אולם עד היום התמקדה עיקר הפעילות הפרסומית של החברה בעיתונות ובמדיות אחרות.
קבוצת ביג מבוססת על המודל האמריקני של מרכזים מסחריים פתוחים (פאואר סנטר). החברה מפעילה ומנהלת 12 מרכזים כאלה ברחבי הארץ, הממוקמים לאורך צירי תנועה ומציעים תמהיל חנויות רחב של הרשתות הקמעונאיות הארציות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.