אקספט הישראלית-אמריקנית גייסה 17 מיליון דולר

את החברה הקימו הישראלים יונתן ורמי גורלי, שהקימו גם את דיליג'נט שנמכרה ל-IBM ב-170 מיליון דולר

חברת הטכנולוגיה הישראלית-אמריקנית Accept Software השלימה בימים האחרונים סבב גיוס הון שני של 17 מיליון דולר.

את החברה הקימו בשנת 2001 שני הישראלים יונתן גורלי, המשמש כמנהל הטכנולוגי באקספט; ורמי גורלי, שמכהן כיו"ר שלה. השניים היו גם ממייסדי חברת דיליג'נט, שנמכרה ב-2008 לחברת IBM תמורת 170 מיליון דולר. רמי גורלי שימש בעבר גם כמנכ"ל רדוויו ויו"ר ומייסד ScheduleOnce.

אקספט, שממוקמת בקליפורניה ומחזיקה מרכז פיתוח בישראל, מפתחת תוכנה על-פי דרישה לניהול רעיונות ופורטפוליו של מוצרים. על-פי חברת המחקר IVC, החברה גייסה עד היום כ-22 מיליון דולר, כולל הגיוס הנוכחי, משורה של משקיעים אמריקנים, בהם StarVest Partners, ג'פרסון פרטנרס, Entrepreneurs Fund ומשקיעים פרטיים. ההון שגויס ישמש את אקספט להאצת צמיחתה ולהגדלת מערך השיווק והמכירות.

מוצרי החברה מאפשרים להגביר את המהירות והביטחון בהשקת מוצרים חדשים. המודל העסקי שלה הוא של תוכנה כשירות (SaaS) והוא מאפשר לחברות ליצור קשר עם קהילות של משתמשים פוטנציאליים במטרה לתעדף רעיונות למוצרים חדשים.

אקספט מציעה ללקוחותיה שירות שיזרז את תהליכי הפיתוח והחשיבה של מוצרים חדשים, על-ידי שמירה על קשר הדוק עם קהילת המשתמשים ורשתות חברתיות, והפיכת רעיונות למוצרים המתאימים לשוק ולדרישות, בהתאם לאסטרטגית החברה ולמשאביה.

בראיין פלאג, מנכ"ל החברה, ציין כי "הכנסות החברה גדלו בשנים האחרונות בכל השנה ב-70%, והצלחנו לגוון את סוג הלקוחות שלנו והשווקים שאנחנו פונים אליהם".