מגזין "פירמה" של "גלובס" משיק את Agency of the year

המדד יקבע לאיזה משרד היו השנה הביצועים הכי טובים בענף הפרסום הישראלי, על-פי מגוון גדול של פרמטרים ■ הדירוג המלא יפורסם בגיליון "פירמה" שיופץ ביום חמישי הקרוב, 24 בספטמבר

מגזין "פירמה" של "גלובס", עיתון העסקים של ישראל, משיק את Agency of the year - מדד "משרד הפרסום של השנה".

זוהי הפעם הראשונה שמדד כזה מפורסם בישראל ומתייחס למשרדי הפרסום המקומיים, ומעתה יהפוך העניין למסורת והמדד יפורסם מדי שנה. הדירוג המלא יפורסם בגיליון "פירמה" שיופץ ביום חמישי הקרוב, 24 בספטמבר.

Agency of the year היא אחת מתחרויות הדגל המופקות מדי שנה במגזין הפרסום האמריקני "אדוורטייזינג אייג'", ובה נקבע מי המשרד שהשנה שלו היתה הכי מוצלחת ביחס לענף הפרסום.

המדד חדש והייחודי לסביבה העסקית של ענף הפרסום בישראל, שפותח על-ידי מגזין "פירמה" מבית "גלובס" בליווי מקצועי של מכון המחקר "הגל החדש", בוחן את ביצועי 30 המשרדים הגדולים בישראל בשנה הפיסקלית שבין יוני 2008 ליוני 2009.

המדד יקבע לאיזה משרד היו השנה הביצועים הכי טובים בענף הפרסום הישראלי, על-פי מגוון גדול של פרמטרים - לאו דווקא על-פי גודל או היקף תקציבים, אלא בדגש על שיעור הצמיחה של המשרד, רמת הנאמנות של לקוחותיו, תנודתיות בתקציבים, עבודת קריאייטיב ופרסים בהם זכה המשרד בתחרויות השונות, דעת קהל - ובעיקר מספר הפרסומות שהמשרד הצליח להכניס לדירוג "הזכורות והאהובות" של "גלובס" וגיאוקרטוגרפיה, תדמית המשרד בקרב מפרסמים ועובדי התעשייה, מידת השיחה סביב המשרד ברשת האינטרנט, ונראות כללית של המשרד בכלי התקשורת.

לצד הדירוג, יפורסמו ניתוחים קצרים על ביצועי המשרדים בשנה החולפת.