אפקט העזיבה של קאקה: מילאן רושמת צניחה של 38% במכירות המנויים

הרוסונרי מכרו לעונה הקרובה רק 25,948 מנויים; בסך-הכל נמכרו למשחקי הסרייה A העונה 335 אלף מנויים ■ אינטר מכרה הכי הרבה מנויים לעונה הקרובה; גם יובנטוס רושמת עלייה

אוהדי מילאן לא ממש אהבו את מה שהקבוצה שלהם עשתה הקיץ בשוק ההעברות - מכירתו של קאקה לריאל מדריד ויוהאן גורקוף לבורדו ומנגד רכש דל במיוחד. זהו כנראה ההסבר העיקרי לכך שהקבוצה האיטלקית מכרה רק 25,948 מנויים לעונה הקרובה, ירידה של 38% לעומת העונה הקודמת, אז נרשמה התלהבות בקרב הקהל של הרוסונרי בעקבות החתמתו של רונאלדיניו. בעונה הקודמת האדומים-שחורים מכרו הכי הרבה מנויים בליגה האיטלקית.

מאז שעברה לשליטתו של סילביו ברלוסקוני לפני 25 שנה, זוהי הפעם הרביעית בלבד שמילאן מצליחה למכור פחות מ-40 אלף מנויים למשחקי הבית שלה בסן סירו.

ה"גאזטה דלו ספורט" מפרסם כי נמכרו העונה למשחקי הסרייה A סך של 335,435 מנויים, ירידה של 15 אלף מנויים לעומת עונת 2008/09, וכמות דומה לזאת שנרשמה ב-2007/08. מי שמוליכה העונה את הרשימה היא אינטר, שמכרה יותר מ-40 אלף מנויים, בדומה לעונה הקודמת. יובנטוס נהנית השנה מעלייה של 5.4% במכירות ל-18,710.

עוד קבוצה שרושמת העונה ירידה משמעותית במכירות היא פיורנטינה: מ-25,100 אשתקד ל-20,258 העונה.