10. ציבלין

הפוטנציאל של ציבלין לגדול מבחינת תקציבים מוצה בצורה מרשימה השנה, עם צמיחה של 72% בתקציבים - ראשון בפרמטר הצמיחה

בעלים: אורן ציבלין

שנת יסוד: 2008

עובדים: 24

תקציבים מנוהלים יוני 2009: 10 מיליון שקל

צמיחה מחצית ראשונה 2009: 72%

השנה שהייתה: ציבלין תקשורת צעירים שונה במהותו מרוב המשרדים, שכן הוא פונה לנישה ספציפית של פרסום לילדים, לנוער ולמשפחה, ולכן יכולתו להשתלב גבוה בדרוג יפעת - מוגבלת. אך כשבוחנים בולטות של משרד על פי פרמטרים רבים שמביאים לבחירת "משרד הפרסום של השנה", מקבלים תמונה אחרת.

חלק ניכר מהמפרסמים הגדולים משקיעים בשנים האחרונות משאבים בדיוק לאותם קהלי יעד בהם מתמחה ציבלין, אך הפוטנציאל של ציבלין לגדול מבחינת תקציבים מוצה בצורה מרשימה השנה, עם צמיחה של 72% בתקציבים (ראשון בפרמטר הצמיחה). קל להסתנוור מהמספר המשקף את הגידול של המשרד, אבל עדיין מדובר סך הכל בהיקף אבסולוטי כזה הדומה לקמפיין רציני אחד במשרד גדול. זהו הישג לא מבוטל עבור משרד כזה, אך יש לקחת אותו בפרופורציות הנכונות.

עם הפנים ל-2010: באחרונה הודיע ציבלין על הקמת Web Done, חברה העוסקת במיצוב ופרסום לא קונבנציונלי באתרי אינטרנט וברשתות חברתיות. צעד זה כמובן עולה בקנה אחד עם קהל היעד של המשרד, וייתכן ומודבר במנוע צמיחה חדש. הפוטנציאל של ציבלין לגדול הוא גדול, בין היתר, כי הוא כמעט השחקן היחיד המתמחה בתחום.

לדירוג המלא של "משרד השנה": כל המשרדים, כל הנימוקים