12. גליקמן-נטלר-סמסנוב

על רקע ההצלחות של השנה הקודמת, עבר המשרד השנה לתהליך של ספיגה, הפנמה וקליטה, ארגון השורות לקבלת התקציבים, פרידה מכמה תקציבים והתמודדות עם משברים

בעלים: חנן גליקמן, דני נטלר, גיל סמסונוב, יגאל שמיר, רונן גולדשמידט

שנת יסוד: 1987

עובדים: 50

תקציבים מנוהלים יוני 2009: 62.2 מיליון שקל

צמיחה מחצית ראשונה 2009: 9% -

השנה שהייתה: גליקמן נטלר סמסונוב עשו את הקפיצה הגדולה שלהם לפני כשנתיים, כשקיבעו את מעמדם בעשירייה הראשונה של המשרדים עם הבאת תקציבים חדשים בקצב מסחרר, וקריאייטיב ששבר את התדמית השמרנית. על רקע ההצלחות של השנה הקודמת, עבר המשרד השנה לתהליך של ספיגה, הפנמה וקליטה, ארגון השורות לקבלת התקציבים, היפרדות מכמה (רשם צמיחה שלילית של 9%) והתמודדות עם משברים. אחד מהם היה משבר "מעדנות", שהפסיק מצד אחד את פרסום המותג, אך הביא מצד שני להתקרבות להנהלת תנובה (בעלת מעדנות), מה שעשוי להניב למשרד רווח בעתיד. למרות השינויים במשרד, הוא הצליח לשמר קשר קרוב עם לקוחות, ונתפס כבעל תודעת שירות גבוהה.

עם הפנים ל-2010: אם לא יחולו שינויים דרמטיים, יש להניח כי בסיס הלקוחות של גליקמן-נטלר-סמסונוב יישמר, ויציאה מהמיתון תסייע להם בהגדלת ההיקפים. חוצפה קריאטיבית תסייע להם אולי לשמור על עניין גבוה בקרב המפרסמים.

לדירוג המלא של "משרד השנה": כל המשרדים, כל הנימוקים