שלי יחימוביץ': "רמי לוי מוכר עוף בשקל בגלל השכר הנמוך לעובדים"

רמי לוי לגלי צה"ל: "אני חברה בורסאית, וניתן לראות את התנאים אצלי - אי-אפשר לבוא אליי בטענות על ניצול עובדים" ■ כזכור, לוי וטיב טעם מתנגדים להסכם הקיבוצי בענף רשתות השיווק שיזמו שופרסל ורבוע כחול

"השכר אצלי יותר גבוה מאשר ברשתות הגדולות" - כך אמר הבוקר (ה') רמי לוי, בעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה, בגלי צה"ל. כזכור, הרשתות רמי לוי וטיב טעם מתנגדות להסכם הקיבוצי בענף רשתות השיווק שיזמו שופרסל ורבוע כחול.

"אני חוסך בעלויות הניהול. אני עוסק במעשים ולא בדיבורים, והשנה יצרתי 800 מקומות עבודה. אני חברה בורסאית, וניתן לראות את התנאים אצלי - אי-אפשר לבוא אליי בטענות על ניצול עובדים", אמר לוי. "קופאית מרוויחה אצלי יותר משכר המינימום ויותר מאשר ברשתות המתחרות".

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' אמרה בתגובה באותה השיחה: "מדובר בדברי הבל. לוי הרי לא חתם על ההסכם הקיבוצי. מה אומר ההסכם? הוא אומר ימי הבראה, פיצויים, ימי מחלה. אני מניחה שלו רמי לוי היה נותן את התנאים האלה לעובדים שלו - זה לא היה מפריע לו לחתום על ההסכם".

"האם המצב אצל לוי כל-כך נפלא? למה הוא לא קופץ בשמחה להסכם הקיבוצי?", אמרה יחימוביץ'. "אני רוצה שאנשים שקונים עוף שקל אצל רמי לוי יידעו שהעוף עולה רק שקל כי הוא לא משלם שכר הגון לעובדיו".