השיווק האגרסיבי הצליח? גינדי דיווחה שמכרה 90 דירות בדרום הקריה

בנוסף מכרה החברה 4 פנטהאוזים בכ-8.8 מיליון שקל כל אחד ■ מחיר דירת 4 חדרים בקומה חמישית 2.6 מיליון שקל ■ תוספת 50 אלף שקל לכל קומה נוספת

3 ימים אחרי שפירסמה מודעה המכריזה על "מכירה בלעדית במחירים ובתנאים מיוחדים" של 106 דירות לחברי כל קבוצות הרכישה שהתמודדו על מכרז דרום הקריה, הודיעה היום (ה') גינדי החזקות על מכירה של 90 דירות תוך 24 שעות מפתיחת המכירה.

החברה לא פירטה את מחיריהן של דירות בודדות, אולם דיווחה כי היקף המכירה הכולל הגיע ל-245 מיליון שקל. לפי הנתונים שהגיעו ל"גלובס" דירת 4 חדרים בקומה חמישית נמכרת ב-2.6 מיליון שקל ודירת 5 חדרים בקומה חמישית ב-2.9 מיליון שקל, כאשר המחיר כולל חניה אחת.

לכל קומה גבוהה יותר משלמים תוספת של 50 אלף שקל לקומה. רמת המחיר הממוצעת נעה סביב 21 אלף שקל למ"ר. כך, בקומה ה-16 מוצעת דירת 4 חדרים בשטח של 137 מ"ר (ברוטו) ו-107 מ"ר (נטו) ב-2.87 מיליון שקל ודירת 5 חדרים באותה קומה (120 מ"ר נטו ו-172 מ"ר ברוטו) ב-3.46 מיליון שקל.

מדובר בסכומים הגבוהים מעט מהמחירים שהציעו קבוצות הרכישה שהתמודדו במכרז, אך במחירים הנמוכים מההערכות הראשוניות לאחר הזכייה של החברה במכרז.

כפי שנחשף ב"גלובס" בשבוע שעבר, מדובר בדירות עממיות למדי בשטח 100 מ"ר, ללא בריכה או חדר כושר בבנין. מתחת למגדלים ייבנה המרכז המסחרי, והחניון התת-קרקעי יהיה משותף לדיירי הבתים ולבאי המתחם.

בנוסף מכרה החברה 4 פנטהאוזים בכ-8.8 מיליון שקל כל אחד, אף הם לחברי קבוצות רכישה. שטחה של כל דירת פנטהאוז הוא 320 מ"ר ברוטו, והן ממוקמות בקומות 28-29 של המגדל.

בשבוע שעבר זכתה גינדי החזקות במכרז להקמת שלושה מגדלי מגורים עם 108 דירות בכל מגדל וכן 10 אלף מ"ר של משרדים ו-2,800 מ"ר של מסחר המחולקים בין המגדלים במתחם דרום הקריה. גינדי שילמה על המתחם כולו, כולל הוצאות פיתוח, 456 מיליון שקל. ">היום העריכה החברה כי היקף המכירות בפרויקט (כולל החלק המסחרי שלו) יגיע לכ-1.5 מיליארד שקל.

ליטל גינדי-מטלון, מבעלי החברה, אמרה היום כי לאור הביקושים החברה שוקלת בחיוב לפתוח גם את המגדל השני לשיווק וכבר החלה להיערך לכך.

לא מסרבים לקהל הרחב

עוד נודע ל"גלובס" כי גם פונים שלא היו מקרב חברי הקבוצות אינם נענים בשלילה ונרשמו לרכישת הדירות.

בתגובה לפניית "גלובס" הכחישו בגינדי החזקות את רמות המחירים של הדירות השונות והוסיפו כי "המכירה כרגע פתוחה רק לחברי קבוצות רכישה".