אסיפת מחזיקי האג"ח, למעט סדרה ט', של אפריקה: מינוי נציגות משותפת

נאמני כל הסדרות, למעט סדרה ט' שמועד פירעונה בסך כ-0.5 מיליארד שקל יחול בנובמבר השנה, החליטו על הקמת מינוי נציגות משותפת ■ מחזיקי אג"ח סדרה ט' החליטו על מינוי נציגות נפרדת

אפריקה ישראל לא יורדת מהכותרות: לאחר שבועות בהם החברה נמצאת בעין הסערה, כולל פרסומים רק מאמש (ד') על מתווה פריסת החוב שמציעה אפריקה וכן אמירה של בכיר באפריקה כי בעל השליטה, לב לבייב, "אינו צריך להביא כסף מהבית", נאמני סדרות אגרות החוב של אפריקה , הרמטיק נאמנות (1975) בע"מ, זיו האפט חברה לנאמנויות בע"מ, רזניק פז נבו נאמנויות נאמנויות בע"מ ושטראוס לזר חברה לנאמנות (1992) בע"מ, פרסמו הערב (ה') בדיווח לבורסה את תוצאות אסיפות מחזיקי האג"ח של החברה, אשר התקיימו ביום 13.9.2009.

נאמני כל הסדרות, למעט סדרה ט' שמועד פירעונה בסך כ-0.5 מיליארד שקל יחול בנובמבר השנה, החליטו על הקמת מינוי נציגות משותפת.

סמכויות הנציגות המשותפת הן:

א. לפעול בעצמה או בעזרת מומחים על מנת לבדוק את האפשרות לגיבוש הסדר עם החברה. אם יגובש הסדר שכזה, הוא יובא לאישור בנפרד באסיפת מחזיקי כל סדרת אג"ח של אפריקה או לאישור בית המשפט.

ב. לשכור מומחים משפטיים, כלכליים ו/או חשבונאיים.

הנציגות המשותפת בחרה ב-5 חברים: מנורה מבטחים החזקות בע"מ, קבוצת מגדל, קבוצת כלל, הראל חברה לביטוח בע"מ וקבוצת פסגות.

אסיפת מחזיקי אג"ח סדרה ט'

מחזיקי אג"ח סדרה ט', שהרמטיק נאמנות (1975) בע"מ היא הנאמן שלה, החליטו באסיפה מיום ה-13.9.2009 שלא להצטרף למינוי נציגות משותפת אלא למנות נציגות נפרדת למחזיקי הסדרה בלבד.

סמכויות הנציגות הנפרדת של מחזיקי אג"ח סדרה ט' זהה לסמכויות הנציגות המשותפת והיא תורכב מ-3 חברים: גלובל פיננס ג'י.אר 8 בע"מ, ילין לפידות ניהול קופות גמל בע"מ ומנורה מבטחים החזקות בע"מ.

כזכור, ביום 13.9.2009 נערכה בבית החייל בתל אביב אסיפה סוערת של מחזיקי האג"ח של החברה בניצוחו של המנכ"ל איזי כהן. בעל השליטה, לב לבייב, נעדר מאותה אסיפה.