קפיטל גרופ מארגנת קבוצת רכישה למגרש בבת-ים

מדובר במגרש אחוזת משפחת מאיר המיתולוגית ■ לפי ההערכות, דירת 4 חדרים בשטח של 105 מ"ר בקומה חמישית לכיוון צפון-מזרח תימכר ב-1.145 מיליון שקל, ודירת 4 חדרים ו-20 מ"ר מרפסת עם נוף לים בקומה עשירית תימכר ב-1.22 מיליון שקל

קבוצת הנדל"ן קפיטל גרופ מארגנת קבוצת רכישה להקמת בניין בן 20 קומות ו-50 יחידות דיור על קרקע האחוזה המיתולוגית של משפחת מאיר בפינת הרחובות בלפור והרב קוק בבת ים, מרחק כ-600 מטר מהים.

ביולי 2004 רכשו חברת אלברטו גבסו והיזם שמואל ארביב, בשתי עסקאות שונות, את מגרשים בשטח של 3 דונם של משפחת מרדכי מאיר, תמורת 2.55 מיליון דולר. גבסו כבר בנה בניין 6 קומות בעוד לקפיטל גרופ, בבעלות דני ואלון הרצוג, ניתנה אופציה מהקבוצה של ארביב לרכוש מגרש בשטח של 1.4 דונם תמורת כ-20 מיליון שקל, כאשר עלות בנייתו מוערכת בכ-35 מיליון שקל.

לפי ההערכות, דירת 4 חדרים בשטח של 105 מ"ר (נטו) בקומה חמישית לכיוון צפון-מזרח תימכר ב-1.145 מיליון שקל, ודירת 4 חדרים ו-20 מ"ר מרפסת עם נוף לים בקומה עשירית ב-1.22 מיליון שקל. האכלוס צפוי בעוד שלוש שנים.

על המגרש עמדה "האחוזה", הווילה (שנהרסה) של משפחת מרדכי מאיר - ארכיטקט ואחד מאנשי העסקים הפרטיים הידועים בארץ במשך שנים רבות. בין השאר בנה מאיר את מגדל שלום בתל אביב, ויסד את בנק ירושלים ואת קבוצת וולפסון-קלור-מאיר, שבנתה בין היתר את בנין עיריית תל אביב.

לאורך השנים האחוזה צברה פרסום רב, במיוחד בשנים הראשונות של קום המדינה, וזאת בזכות שלל אירועים וקונצרטים מפוארים שנערכו בה, והנעימו את זמנם של רבים ממנהיגי המדינה, לרבות דוד בן גוריון, יצחק בן צבי ועוד. בגן האחוזה נערכו אירועים כלכליים וחברתיים רבים. את המגדל החדש יתכנן האדריכל סמי טיטו (טיטו אדריכלים) והליווי המשפטי יהיה של משרד עורכי הדין רונאל פישר ושות'.