ברקליס צופה המשך ראלי חד בבורסה: "המעו"ף יפרוץ את השיא ההיסטורי במחצית השנייה של 2010"

בסקירה טכנית ללקוחותיהם מוזכר השוק הישראלי לצד שווקים מתעוררים אחרים והאנליסטים יוצאים במסקנה נחרצת: מדד המעו"ף יפרוץ את השיא שרשם ב-2007 - רמת 1,250 נקודות - במחצית השנייה של 2010

בעוד שבעולם מתחולל ויכוח באשר לצורת ההתאוששות בשווקים הפיננסים ובכלכלה העולמית ואותיות כגון L, U, W ו-V נזרקות לאוויר, האנליסטים בברקליס קפיטל כבר הכריעו כי הבורסה בת"א תתאושש בחדות ותשבור את השיא של 1,250 הנקודות אליו הגיע מדד המעו"ף בשנת 2007.

בסקירה טכנית ללקוחותיהם, שכותרתה Emerging Markets Technical Strategy, מוזכר השוק הישראלי לצד שווקים מתעוררים אחרים והאנליסטים צופים כי המעו"ף ניצב בפני רמת התנגדות קשה בדרך לשבור את השיא - 1,065 נקודות.

"מאז השפל בשנת 2003, מדד המעו"ף התאושש באופן חד (V), אופן שאינו שונה מהראלי הנוכחי", כותבים האנליסטים. "בהסתכלות על תבנית ההתאוששות ב-2003-2004, אנו יכולים לנקוב גם בטווח זמן לשבירת השיא: המחצית השנייה של 2010".

ברקליס

אם כן, הניתוח של ברקליס מהווה המלצה חיובית נוספת שמקבל השוק הישראלי בקרב הזרים, לאחר שבשלהי ספטמבר העלה בנק ההשקעות האמריקני מורגן סטנלי את המלצתו לשוק הישראלי ל"משקל יתר", תוך שהוא מנמק את החלטתו ב"יציאת ישראל מהמיתון". מדד המעו"ף זינק מתחילת השנה ב-58%.