ישראלי תושב שווייץ קנה דירה בנווה-צדק על הים ב-10 מיליון שקל

גלובס tv נווה-צדק על הים: עוד 7 דירות נמכרו ב-31 מיליון שקל ■ 2 דירות בקומה ה-16 חוברו לדירה אחת בת 240 מ"ר ונמכרו לישראלי המתגורר בשוויץ ב-10 מיליון שקל, המהווה מחיר של כ-11 אלף דולר למ"ר

ההתאוששות בנדל"ן היוקרה - פלח השוק שחטף את המכה הקשה ביותר במשבר הכלכלי הנוכחי - נמשכת. החברות יורוקום נדל"ן וצמח המרמן (המחזיקות כ"א ב-25% מהפרויקט), מדווחות על עליה מתמשכת במכירת הדירות בפרויקט היוקרה נווה צדק על הים, ברחוב יצחק אלחנן בתל אביב. בחודש ספטמבר נמכרו בפרויקט 7 דירות, בהיקף כולל של כ-31 מיליון שקל.

מתחילת שיווקו, נמכרו בפרויקט 45 דירות (כולל 9 זיכרוני דברים) בהיקף כספי כולל של כ-183 מיליון שקל - 36 דירות שנמכרו בהיקף כולל של כ-146 מיליון שקל, וזיכרוני דברים ל-9 דירות נוספות לקראת חוזים, בהיקף כספי של כ-37 מיליון שקל. הרוכשים הינם אנשי עסקים מישראל, שוויץ, ונצואלה וצרפת.

החברות מדווחות כי בין הדירות שנמכרו מצויות שתי דירות בקומה ה-16 של הבניין שחוברו לדירה אחת בת 240 מ"ר והן נמכרו לישראלי המתגורר בשוויץ תמורת כ-10 מיליון שקל, המהווה מחיר של כ-11 אלף דולר למ"ר.

ראובן סגן-כהן מנכ"ל יורוקום נדל"ן אמר היום כי "הפרויקט נמצא בתחילת דרכו - בשלב היסודות, כך שקצב המכירות של למעלה מ-25% מכלל הדירות ללא ספק משביע רצון. רוב הדירות בפרויקט נמכרות באמצעות מעגל הרוכשים הקיים, שמביא בעקבותיו חברים או מכרים".

נווה צדק על הים ממוקם בין הרחובות יצחק אלחנן, מוהליבר והתבור ומונה כ-168 דירות במגדל בן כ-30 קומות ובמבנה סמוך (מתחם הפביליון) בן 5 קומות שיכלול דירות דופלקס, דירות לופט ושדרת חנויות בוטיק לאורך רחוב אלחנן. צפי המכירות הצפוי מהפרויקט כ-825 מיליון שקל. במסגרת התכנית לאזור שכללה את הרחבת שדרת יצחק אלחנן קיבלו היזמים אישור לתוספת של 10 קומות נוספות למגדל (ובסה"כ 40 קומות).