רווחי ג'נרל אלקטריק צנחו ברבעון ב-44% ל-2.42 מיליארד דולר

הרוויחה 23 סנט למניה ועקפה את תחזיות האנליסטים שצפו לה רווח של 20 סנט למניה ■ ההכנסות צנחו ב-20% והסתכמו ברבעון השלישי ב-37.8 מיליארד דולר, לעומת הצפי להכנסות של 39.83 מיליארד דולר

חברת ג'נרל אלקטריק דיווחה היום (ו') לפני פתיחת המסחר בוול סטריט כי רווחיה צנחו ברבעון השלישי ב-44% והסתכמו ב-2.42 מיליארד דולר, שהם 23 סנט למניה. עם זאת, החברה עקפה את תחזיות האנליסטים שצפו לה רווח של 20 סנט למניה.

ההכנסות צנחו ב-20% והסתכמו ברבעון השלישי ב-37.8 מיליארד דולר, לעומת הצפי המוקדם בוול סטריט להכנסות של 39.83 מיליארד דולר. הרווח מפעילות שוטפת הסתכם ב-22 סנט למניה, והוא כולל עלויות ארגון מחדש ועליות נוספות.

צבר ההזמנות של ג'נרל אלקטריק הסתכם בסוף הרבעון השלישי ב-174 מיליארד דולר - רמת שיא של כל הזמנים.

מניית ג'נרל אלקטריק צנחה ב-12 החודשים האחרונים ב-15% בצל המיתון בכלכלה והמשבר בשוקי המניות, לאחר שספגה הורגת דירוג, וצמצום בדיבידנד.

הזרוע הפיננסית של החברה, GE Capital, היא זו ש"תרמה" במידה הרבה ביותר לשורה התחתונה של GE. לאחר שספגה מהלומות מהתחום הצרכני והמסחרי - רווחיה צנחו ברבעון השלישי ב-87%.

במסגרת כנס משקיעים ביולי האחרון, הזרוע הפיננסית אמרה כי ביצועיה טובים מהדרישות של הממשל במבחני הלחץ, עם הפסדים של 5.8 מיליארד דולר, נמוך בחצי לעומת הצפי המוקדם.

חברת האם דיווחה כי היא מזהה יציבות בסביבת העבודה של הזרוע הפיננסית, אך היא ממשיכה להיות מאתגרת, לדבריה.