החל מנובמבר: ארקיע תפעיל טיסות סדירות לקייב באוקראינה

קייב הפכה בשנים האחרונות ליעד פופולרי, בין היתר בשל קרבתה לאומן, מקום קברו של רבי נחמן מברדסלב וקברי צדיקים אחרים, אותם פוקדים מדי שנה אלפי חסידים ומאמינים

חברת ארקיע תחל להפעיל החל מאמצע חודש נובמבר קו טיסות סדירות לקייב שבאוקראינה.

קייב הפכה בשנים האחרונות ליעד פופולרי, בין היתר בשל קרבתה לאומן, מקום קברו של רבי נחמן מברדסלב וקברי צדיקים אחרים, אותם פוקדים מדי שנה אלפי חסידים ומאמינים.

עד כה, רק החברות אל-על ואיירוסוויט האוקראינית הפעילו טיסות סדירות בקו במסגרת הסכמי קוד שייר, ולמרות שמדובר בטיסה של 3.5 שעות בלבד - האמירו מחירי הכרטיסים בקו בתקופות המבוקשות (ובייחוד לקראת ראש השנה) ל-1,000 דולר ויותר.

במסגרת הסכמים שחתמה רשות התעופה האזרחית עם רשויות התעופה באוקראינה קיבלה ארקיע כבר לפני כשנה את האישור להפעלת הטיסות, אולם לא הצליחה עד עד כה להתחיל בהפעלתו - בעיקר נוכח חסמים בירוקרטיים שהעמידו בפניה שלטונות התעופה באוקראינה.

הקו של ארקיע לקייב יופעל בתחילה בתדירות של פעמיים בשבוע במטוסי אמבראייר ובואינג של החברה, במחירים של החל מ-400 דולר, ובהמשך השנה מתכננים בארקיע להוסיף טיסות שבועיות קבועות נוספות בהתאם לביקוש.

לדברי מנכ"ל ארקיע, גדי טפר, כניסתה של ארקיע לקו החדש לקייב תשרת את הנוסעים: "עד כה נאלצו הנוסעים לשלם מחירים גבוהים - או לחילופין לנסות ולהוזיל את המחיר באמצעות רכישת כרטיסי טיסה מפוצלים שהאריכו משמעותית את זמן הנסיעה. כעת ייפתחו בפניהם אפשרויות נוספות מבחינת הזמינות והמחיר".