תקציב הפרסום של BIOLOCKTM מבית מולטילוק עבר למשרד הפרסום ירקוני-בן נתן.
היקף תקציב הפרסום יעמוד בשלב ראשון על כמיליון שקל.
במסגרת זו תעלה החברה קמפיין בשני שלבים - בתחילה מהלך קד"מ בקרב קהל היעד הרלוונטי, ולאחר מכן יחל מהלך פרסומי מקיף.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.