שמעון מזרחי תוקף את העיתונאים: "הדיווחים על פנאן - נבלה"

מכבי ת"א נחתה הערב בנמל-התעופה בן-גוריון, ויו"ר הקבוצה מיהר להסתער במתקפה על העיתונאים בעניין התאבדותו של מוני פנאן ■ "ניסיתם לקשור את סיבת ההתאבדות למכבי", הטיח בעיתונאים

חברי קבוצת מכבי תל-אביב בכדורסל נחתה הערב (ה') בנמל-התעופה בן-גוריון, בתום מסע משחקים של שבוע נגד קבוצות NBA בארצות-הברית, ואחרי שהחמיצו את הלוויה של מנהל הקבוצה לשעבר מוני פנאן.

עם הנחיתה תקף יו"ר הקבוצה, שמעון מזרחי, את העיתונאים שהגיעו למקום, והאשים אותם בפרסום שקרים בפרשת התאבדותו של פנאן. "ניסיתם לקשור זאת כל הזמן למכבי - זה נבלה", אמר מזרחי לעיתונאים.

"ברגע שזה קרה, אמרתם שזה בגלל שהוא לא הוזמן לערב פתיחת העונה של מכבי", זעם מזרחי. "אחר-כך, כשהתבררו עובדות שלא דומות לכך, ניסיתם לקשור את זה למכבי", הוא הוסיף. "כבדו את המנוח ועזבו אותנו בשקט".

על הצד האישי מיעט מזרחי לדבר, והסתפק באומרו: "קשה לי מאוד לעכל את המעשה". הוא התייחס גם בכעס לשאלות העיתונאים אם ידע על "בנק ההשקעות" שניהל, כביכול, פנאן. "אם היינו יודעים, היינו נותנים לזה להתנהל?", שאל בציניות. "יש לכם עדות לכך בכתב?"

השחקנים בהלם

גם שחקני הקבוצה נראו הערב בהלם עם יציאתם מהמטוס. זאת למרות שרובם כלל לא הכיר את המנהל האגדי. אלה ממשיכים להכחיש כי ידעו ביושרין או בעקיפין על "בנק ההשקעות" שניהל, כביכול פנאן, בו "שיחק" בכספיהם של שחקנים, מאמנים ואושיות רבות בעולם ספורט הישראלי.

3 ימים לפני פתיחת עונת הכדורסל, וכבר עכשיו בטוח שהפרשה הזאת תמשיך לרחף באוויר זמן רב. מועדון הכדורסל של מכבי תל-אביב, שתדמיתו נפגעה קשות מהדיווחים בכלי התקשורת, ינסה לשקם את שמו במהלך העונה. גם השחקנים הזרים יודעים היטב שהדרך הטובה ביותר לעשות זאת תהיה רק באמצעות זכייה באליפות.