קשיים בהמשך חקירת פרשת מיידוף: חברו הטוב נמצא מת

המיליארדר ג'פרי פיקוור נאשם כי הרוויח יותר מ-7 מיליארד דולר מהונאת הענק של מיידוף, והוא נדרש להחזיר את הכספים ■ על גופתו של פיקוור לא נמצאו סימני אלימות, והמשטרה מעריכה כי הוא מת מטביעה

המיליארדר ג'פרי פיקוור, הנאשם כי הרוויח יותר מ-7 מיליארד דולר מהונאת הפונזי של חברו הטוב ברנרד מיידוף, נמצא אתמול (א') ללא רוח חיים בבריכה של ביתו בפאלם ביץ'.

אשתו של פיקוור, ברברה, שגילתה את גופתו ומשתה אותו מן המים, הזעיקה את שירותי החירום שקבעו את מותו. על גופתו של פיקוור, בן 76 במותו, לא נמצאו סימני אלימות, והמשטרה מעריכה כי הוא מת מטביעה אך בוחנת את כל האפשרויות.

בכירים במערכת המשפטית בארה"ב מעריכים כי מותו של פיקוור יקשה על המשך החקירות בפרשת הונאת מיידוף, ואף יקשה על המשקיעים לקבל את כספם בחזרה .

פיקוור ואשתו ברברה היו חברים של ברנרד מיידוף, המרצה מאסר של 150 שנה לאחר שהודה בניהול הונאת פונזי בהיקף 65 מיליארד דולר - ההונאה הפיננסית הגדולה בהיסטוריה.

בתביעה משפטית שבה ניסו המשקיעים להשיב את כספם האבוד, טען הנאמן אירווינג פקרד כי פיקוור, שנכנס לאחרונה לרשימת 400 האמריקנים העשירים ביותר של "פורבס", היה מעורב בהונאה, וכי עליו להחזיר יותר מ-7 מיליארד דולר שקיבל ברווחים מזויפים. "פיקוור הוא הנהנה הגדול ביותר מההונאה של מאדוף", כתב פקרד בתביעה.

פיקרד הודיע אתמול כי למרות מותו של פיקוור, התביעה תימשך.