מכורים לסטטוסים בפייסבוק ובטוויטר? Lu.Ly יאפשר לכם לעקוב

Lu.Ly הוא תוסף דפדפן, המאפשר לראות את העדכונים הללו בתוך סרגל כלים נפרד המופיע ליד שורת הדפדפן, בזמן אמת ■ וגם: בזמן שגוגל ומיקרוסופט עתידות להתנסות בשילוב ציוצים וסטטוסים בתוצאות החיפוש שלהן, Kikin כבר מציע זאת בפועל

1. דפדפן חברותי

מכורים לעדכוני הסטטוס של החברים שלכם בפייסבוק או לציוצים של משתמשים בטוויטר? אם כן, השירות החדש lu.ly עשוי להקל עליכם לעקוב אחר האינפורמציה של החברים שלכם. Lu.Ly הוא תוסף דפדפן, המאפשר לראות את העדכונים הללו בתוך סרגל כלים נפרד המופיע ליד שורת הדפדפן, בזמן אמת. משתמשים שיורידו את התוסף יוכלו גם לחלוק עמודי אינטרנט מסויימים בטוויטר או בפייסבוק, ולשלוח הודעות פרטיות או ציוצים ביתר קלות, ישירות מהדפדפן. בנוסף, משתמשים יכולים גם לעשות חיפוש בטוויטר, מהדפדפן עצמו. תוסף זה פועל עם פיירפוקס, אינטרנט אקספלורר וספארי.

2. חיפוש משוכלל

בזמן שגוגל ומיקרוסופט עתידות להתנסות בשילוב ציוצים וסטטוסים בתוצאות החיפוש שהן מציעות לגולשים, סטארט-אפ חדש כבר מציע זאת בפועל. Kikin הוא תוסף לדפדפן, אשר עושה אגריגציה של מידע משלל אתרים חברתיים, בהם טוויטר, פייסבוק, יו-טיוב, אמזון ואי-ביי, ומציע מידע זה במסגרת תוצאות החיפוש שהוא נותן למשתמש, בשילוב תוצאות חיפוש המגיעות ממנועי החיפוש הגדולים.

משתמשים יכולים גם לעשות פילטרים שונים בתוצאות המתקבלות מטוויטר, לדוגמה, כך שיוכלו לראות רק את הציוצים הרלבנטיים אשר מגיעים מהחברים שלהם, או לדרוש לקבל רק תוצאות רלבנטיות מפייסבוק.

3. תקשורת יעילה

מוזילה, שפיתחה את הדפדפן פיירפוקס, הודיעה על השקת מוצר חדש תחת השם Raindrop - אפליקציה וובית שמטרתה להקל על ניהול החיים החברתיים של גולשים ברשת. Raindrop מאחד את כל ערוצי התקשורת של המשתמש, כגון הדואר האלקטרוני, חשבון הפייסבוק וחשבון הטוויטר, גוגל דוקס או סקייפ, לממשק משתמש אחד.

לדברי השירות, שנמצא עדיין בגרסת בטא סגורה, האפליקציה תדע להבחין בין הודעות פרטיות חשובות, לבין הודעות ספאם או כאלו שכוללות מסרים שיווקים.

מוזילה כבר פיתחה בעבר מוצר לניהול יעיל של הדואר האלקטרוני, תחת השם ThunderBird, וגם לשירות הנוכחי יש כבר מתחרים בשוק, ביניהם Digsby ואפילו גוגל ווייב. האפליקציה תעבוד רק עם דפדפני פיירפוקס, כרום וספארי, אבל לא עם אינטרנט אקספלורר.

4. טוויטר מקומי

חוויית החיפוש בטוויטר אינה מושלמת, והשירות החדש LocaFollow מתיימר לספק מוצר משלים. השירות מאפשר למשתמשי טוויטר לחפש אחר משתמשים אחרים הקרובים אליהם פיזית, באמצעות סריקת הפרופיל האישי שלהם, ולקבל רשימת תוצאות, הכוללת גם את נתונים סטטיסטיים על המשתמשים הרלבנטיים, כמו רשימת עוקבים וציוצים אחרונים. שירותים דומים הם LocalTweeps ,Nearbytweets ו-TwitterLocal.