מבני תעשיה חתמה על הסכם אופציה במגדלי ת"א ב-205 מיליון שקל

ההסכם עם האחים חג'ג' ואקרו נדל"ן היא למכירת אופציה לרכישת קרקע שמיועדת לבניית מגדלים C ו-D במתחם מגדלי ת"א ■ ההערכות: אם ימומשו שתי האופציות, מבני תעשיה תרשום רווח לפני מס של כ-135 מיליון שקל

כחודש לאחר שחתמה על הסכם הבנות לא מחייב עם קבוצת האחים חג'ג' ואקרו נדל"ן למכירת אופציה לרכישת קרקע שמיועדת לבניית מגדלים C ו-D במתחם מגדלי תל אביב תמורת כ-205 מיליון שקל, חתמה אתמול מבני תעשיה שבשליטת אליעזר פישמן על הסכם אופציה בין שתי החברות.

ההסכם מתייחס לאופציה שהעניקה מבני תעשיה לשתי החברות לרכישת הקרקע המיועדת לבניית מגדל C וזכות לרכישת אופציה נוספת לרכישת הקרקע שמיועדת לבניית מגדל D.

שתי רוכשות האופציה יוכלו לממש את האופציה לרכישת הזכויות במגדל C, כולל 168 חניות שנבנו על ידי מבני תעשיה בעבר, עד ה-1 בדצמבר, תמורת 95 מיליון שקל.

במידה שתמומש האופציה הנוגעת למגדל C יהיו רוכשות האופציה זכאיות לרכוש אופציה נוספת לרכישת הזכויות בקרקע להקמת מגדל D, כולל 168 חניות שנבנו על ידי מבני תעשיה בעבר, תמורת 5.5 מיליון שקל. אם תירכש אופציה זו, ניתן יהיה לממשה תוך 90 יום מיום מימוש האופציה לגבי מגדל C וחתימת הסכם המכר לגביו, וזאת תמורת 110 מיליון שקל.

לפי הערכות מבני תעשיה היא צפויה לרשום רווח לפני מס של כ-60 מיליון שקל במידה שהאופציה לרכישת מגדל C תמומש, ורווח נוסף לפני מס של כ-75 מיליון שקל במידה שגם האופציה לרכישת מגדל D תמומש.

שני המגדלים עתידים לכלול 34 קומות כל אחד במתחם נחלת יצחק בתל אביב, סמוך לעזריאלי. כל מגדל יכלול 112 דירות מגורים בשילוב של דירות בנות ארבעה וחמישה חדרים.

אליעזר פישמן הוא בעל השליטה בעיתון "גלובס"