גיא גודס, מאמן הפועל ירושלים, נחקר בפרשת מוני פנאן

גלובס tv גודס, לשעבר שחקן כדורסל במכבי ת"א, נחקר היום במשרדי פקיד שומה חקירות ת"א ■ בשעות הבוקר הגיע להיחקר גם שחקן הקבוצה בעבר, ווילי סימס ■ המשקיעים ב"בנק פנאן": אלה היו רק הלוואות

גיא גודס, מאמן הפועל ירושלים ולשעבר שחקן מכבי תל-אביב כדורסל, נחקר היום (ה') במשרדי פקיד שומה חקירות תל-אביב בפרשת מוני פנאן - כך נודע ל"גלובס". בשעות הבוקר הגיע גם שחקן הקבוצה בעבר, ווילי סימס, למשרדי היחידה בראשות רון חכם.

אתמול (ד') נחקר בנו של פנאן, רגב פנאן. לפני כן נחקרו בפרשה גם עודד קטש, נדב הנפלד וצביקה שרף. בימים הקרובים ימשיכו החוקרים לחקור גורמים בסביבתו הקרובה של פנאן וכן שחקנים ומאמינים.

ל"גלובס" נודע כי הנחקרים שנחקרו עד כה מכחישים כי פנאן ניהל עבורם השקעות. ככל הידוע, הם אינם מכחישים העברת כסף לפנאן במזומן, אך טוענים כי מדובר בהלוואות בלבד. גורם המקורב לחקירה אמר, כי "כשנציג בפניהם את המסמכים שיש בידינו, הם יתחילו לזמר".

כפי שפורסם אתמול ב"גלובס", אחדים מהנחקרים שוחררו בערבות במשרדי היחידה. כך למשל מנהל המשק של הקבוצה, עמי ביטון, נמנע מלהצטרף לנסיעת הקבוצה למשחק בחו"ל על רקע העבודה שהוא נדרש לחקירה, ומכיוון שרשות המסים רצתה שיהיה בקרבת מקום. המשמעות היא שביטון הוא אחד מהמשוחררים בערבות.

על-פי החשד, שחקני כדורסל שונים השקיעו את כספם באמצעות פנאן, במזומן. פנאן השקיע את הכסף והעביר למשקיעים את ההכנסות מהריבית - גם זאת במזומן. באופן הזה לא היה כל דיווח על ההשקעות, ונחסך מס שהיה צריך להיות משולם על התשואה.