ברשות המסים לא מבזבזים זמן: רגב פנאן נחקר במס הכנסה

(עדכון) - מחדרי החקירות: שחקנים פרטו את משכורותיהם והעבירו את הכסף במזומן למוני פנאן ■ אחדים מהנחקרים שוחררו בערבות, ביניהם מנהל המשק של מכבי ת"א עמי ביטון, שלא יצא עם הקבוצה למשחק בספרד

רק אתמול (ג') קמה משפחת פנאן מהשבעה, וברשות המסים לא מבזבזים זמן: רגב פנאן, בנו של מוני פנאן ושחקן עבר בקבוצת הכדורסל של מכבי תל-אביב, נחקר היום (ד') בפרשת ה"בנק" הפרטי של אביו. כיום פנאן הוא מאמן הכושר של קבוצת הכדורסל בני השרון.

בקרוב ייחקרו גם גורמים נוספים בסביבתו הקרובה, לרבות אחיינו, עזר גפני, שהיה יד-ימינו של פנאן. נודע, כי בעקבות פתיחת החקירה, גורמים רבים המבקשים להגיע עם חומר ומידע שיש ברשותם, ולחשוף אותו בפני חוקרי הרשות.

בין הגורמים שנחקרו עד כה, אחדים שוחררו בערבות. מנהל המשק של הקבוצה, עמי ביטון, לא הצטרף לקבוצה במשחקה בוויטוריה שכן הוא נדרש לחקירה, והוא אחד מהגורמים ששוחררו בערבות.

מההודעות שגבו עד כה חוקרי רשות המסים, הם קיבלו מידע כי חלק מהשחקנים נהגו לפרוט את משכורותיהם במזומן ולהעבירן לפנאן, בכדי שישקיע את הכסף עבורם. במקרים מסוימים הכסף שנפרט הועבר ישירות לידי פנאן, מבלי שהגיע כלל לידי השחקן הרלוונטי.

לדברי גורמים המקורבים לחקירה, הם מתעניינים בעבירות שביצעו השחקנים. לדבריהם, "את מוני פנאן ממילא אי-אפשר להאשים אם יימצא כי יש עבירות פליליות. השחקנים מאוד מעניינים אותנו, אם אכן קיבלו ריבית במזומן בלי לשלם עליה מס".

אתמול (ג') נחקר בפרשה עודד קטש, שחקן עבר בקבוצת הכדורסל של מכבי תל-אביב ובנבחרת ישראל, ושלשום (ב') נגבו עדויות מקפטן הנבחרת לשעבר, נדב הנפלד, וכן ממאמן נבחרת ישראל בכדורסל ומאמן מכבי בעבר, צביקה שרף.

עוד נזכיר כי משפחת פנאן הגישה אתמול לבית המשפט לענייני משפחה ברמת-גן בקשה למנות בדחיפות את עו"ד משה זינגל כמנהל לעיזבונו, משום שחלק מנושיו מאיימים עליהם בדרישה לקבל את כספם. האלמנה שרון פנאן והילדים לירון ורגב טוענים כי אינם יודעים דבר אודות רכושו של אביהם המנוח.

פנאן לא הותיר אחריו צוואה, ומשפחתו הגישה לרשם לענייני ירושה בקשה לצו ירושה.