טעם טבע-אלטמן מפצלת את תקציב הפרסום שלה

תקציבי המותגים פרוטק, 2diet ופרוביוטיק פמינה בהיקף של כמיליון דולר עוברים לחברון-זלצמן, ותקציבי מגה גלופלקס, אלספה ו-HRroots ישארו בשלמור-אבנון-עמיחי

חברת טעם טבע-אלטמן מפצלת את תקציבי הפרסום שלה: תקציבי הפרסום למותגי אלטמן, בהיקף של כמיליון דולר, עוברים משלמור-אבנון-עמיחי למשרד הפרסום חברון-זלצמן, ואילו תקציבי מגה גלופלקס, אלספה ו-HR roots יישארו בשלמור-אבנון-עמיחי.

המותג אלטמן מתמחה בתחום תוספי המזון ושייך לחברת טעם טבע-אלטמן, הנמצאת בבעלות קבוצת מעברות (מטרנה, ביופט, אדמה ועוד). המותג אלטמן קיים משנת 1993 ופעיל בקטגוריות כגון מוצרי חורף טבעיים, פרוביוטיקה, הומאופתיה ועוד.

משרד הפרסום חברון-זלצמן, שגם יבצע מיתוג מחודש לאלטמן, יטפלו בכל מותגי החברה, הכוללים את פרוטק, פרוביוטיק פמינה, טראומיל, ויטמין C, נוסטרול ועוד.

משרד חברון-זלצמן, בבעלות אנשי הקריאייטיב דודי חברון וגבי זלצמן, מטפלים בין השאר בחברות יקבי כרמל, ג'ונסון & ג'ונסון (חטיבת הראייה), רשת קפה קפה, אופטיק דורון, רשת ערד, היטאצ'י, "ג'רוזלם פוסט" ועוד.