זאת לאחר הרכישה ע"י פורטסימו ושורת מינויים חדשים בהנהלה • תקציב הפרסום של סלופארק טופל במשרד הפרסום חברון-זלצמן, שקיבל אותו לקראת סוף 2020
היקף התקציב, שנוהל בשנים האחרונות ע"י משרד הפרסום "לעומק התודעה", צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל
שביט יפתח משרד הבוטיק עצמאי, שייקרא "שביט וזהו", שיטפל בלקוחות בינוניים-קטנים שתקציב הפרסום שלהם אינו עולה על 3 מיליון שקל
המכרז הצפוי יהיה על תקציב הקריאייטיב בלבד ולא יכלול את תקציב המדיה, שימשיך להתנהל ביוניברסל מקאן
תקציב ההשקה של חטיפי עבאדי עומד על 1.5 מיליון שקל שיופנו בעיקר לאינטרנט
גם כשהיה חלק מהמשרדים הגדולים, אסי שביט - איש הקריאייטיב המוכשר אך שנוי במחלוקת - לא חסך ביקורת מהענף ■ היום, כשותף במשרד בינוני-קטן, הביקורת שלו חריפה מתמיד ■ "יש עדיין כמה לקוחות מספיק אינטליגנטיים"
היקף התקציב במכרז של מכללת אשקלון עמד על כמיליון דולר במחירים ריאליים
בשנתיים האחרונות עמד התקציב על כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון
עקב תקציב פרסום נמוך, חברת הסלולר החדשה FREE טלקום מכוונת לקמפיין פרובוקטיבי ונשכני שיספק לה יחסי ציבור טובים
התקציב, בהיקף של כחצי מיליון דולר, טופל עד כה ברגב-קוויצקי ■ תקציב המועצה הינו קטן יחסית, אך הוא הצליח לעורר לא אחת רעש תקשורתי
בקופה טוענים כי לא היה מכרז על תקציב הפרסום אלא בדיקה קריאייטיבית בלבד, אך מודים כי בעקבות הבדיקה יהיו שינויים במערך הפרסום ■ JWT הוא משרד הפרסום של הקופה
שימש בעבר בתפקידים בולטים בתעשייה המקומית ואף עבד בחו"ל ■ המשרד ייקרא מעתה חברון-זלצמן-שביט ■ שביט: "יש ואקום בענף, אי-אפשר שהכול יתרכז ב-5 משרדים גדולים"
פטרוטק היא הנציגה של חברת BG האמריקנית, אחת החברות המובילות בעולם לייצור שמנים ותוספי דלק
תקציבי המותגים פרוטק, 2diet ופרוביוטיק פמינה בהיקף של כמיליון דולר עוברים לחברון-זלצמן, ותקציבי מגה גלופלקס, אלספה ו-HRroots ישארו בשלמור-אבנון-עמיחי
התקציב, שהיקפו השנה יעמוד על 2 מיליון שקל, יופנה בעיקר לביסוס מעמדו של המותג כמוביל שוק, תוך שימת דגש על נושא המחיר ונגישותו בשנה שעברה טופל התקציב ע"י משרד אקספרט מקבוצת באומן-בר-ריבנאי
משרדי פרסוםסלופארקפורטיסימותקציב פרסום