חברון זלצמן

משרד פרסום ישראלי בבעלות דודי חברון וגבי זלצמן

כתבות אחרונות

 
חיפוש חנייה / אילוסטרציה: Shutterstock

תקציב הפרסום של סלופארק בהיקף 7 מיליון שקל יוצא למכרז

זאת לאחר הרכישה ע"י פורטסימו ושורת מינויים חדשים בהנהלה • תקציב הפרסום של סלופארק טופל במשרד הפרסום חברון-זלצמן, שקיבל אותו לקראת סוף 2020

ענת ביין-לובוביץ' 08.03.2021
אמברוזיה סופהרב | לפני כולם

משרד הפרסום חברון-זלצמן יטפל בתקציב סולגאר

היקף התקציב, שנוהל בשנים האחרונות ע"י משרד הפרסום "לעומק התודעה", צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 12.04.2015
אסי שביט / צילום: איל יצהר
לפני כולם

אחרי 4 שנים: אסי שביט פורש מחברון-זלצמן-שביט

שביט יפתח משרד הבוטיק עצמאי, שייקרא "שביט וזהו", שיטפל בלקוחות בינוניים-קטנים שתקציב הפרסום שלהם אינו עולה על 3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 16.12.2014
לפני כולם

מכרז על תקציב הפרסום של אלטמן בהיקף 12 מיליון שקל

המכרז הצפוי יהיה על תקציב הקריאייטיב בלבד ולא יכלול את תקציב המדיה, שימשיך להתנהל ביוניברסל מקאן

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2014
לפני כולם

תקציב הפרסום של עבאדי עובר לחברון-זלצמן-שביט

תקציב ההשקה של חטיפי עבאדי עומד על 1.5 מיליון שקל שיופנו בעיקר לאינטרנט

ענת ביין-לובוביץ' 01.09.2014

"ענף הפרסום ירד לזנות; צריך לסגור הענף ולפתוח מחדש"

גם כשהיה חלק מהמשרדים הגדולים, אסי שביט - איש הקריאייטיב המוכשר אך שנוי במחלוקת - לא חסך ביקורת מהענף ■ היום, כשותף במשרד בינוני-קטן, הביקורת שלו חריפה מתמיד ■ "יש עדיין כמה לקוחות מספיק אינטליגנטיים"

ענת ביין-לובוביץ' 01.04.2014

5 משרדים השתתפו במכרז מכללת אשקלון - והמכללה חזרה לסטודיו הקודם

היקף התקציב במכרז של מכללת אשקלון עמד על כמיליון דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 18.02.2014
לפני כולם

תקציב הפרסום של יקבי כרמל עובר לשטרית מדיה גרופ

בשנתיים האחרונות עמד התקציב על כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 18.08.2013

FREE טלקום: חברות הסלולר - חזירים

עקב תקציב פרסום נמוך, חברת הסלולר החדשה FREE טלקום מכוונת לקמפיין פרובוקטיבי ונשכני שיספק לה יחסי ציבור טובים

ענת ביין-לובוביץ' 13.07.2011

תקציב הפרסום של מועצת החלב עובר לחברון-זלצמן-שביט

התקציב, בהיקף של כחצי מיליון דולר, טופל עד כה ברגב-קוויצקי ■ תקציב המועצה הינו קטן יחסית, אך הוא הצליח לעורר לא אחת רעש תקשורתי

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2011

חברון-זלצמן-שביט מצטרף למערך הפרסום בקופ"ח מאוחדת

בקופה טוענים כי לא היה מכרז על תקציב הפרסום אלא בדיקה קריאייטיבית בלבד, אך מודים כי בעקבות הבדיקה יהיו שינויים במערך הפרסום ■ JWT הוא משרד הפרסום של הקופה

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 07.11.2010

אסי שביט מצטרף כשותף במשרד הפרסום חברון-זלצמן

שימש בעבר בתפקידים בולטים בתעשייה המקומית ואף עבד בחו"ל ■ המשרד ייקרא מעתה חברון-זלצמן-שביט ■ שביט: "יש ואקום בענף, אי-אפשר שהכול יתרכז ב-5 משרדים גדולים"

ענת ביין-לובוביץ' 25.10.2010

משרד חברון-זלצמן יטפל בתקציב הפרסום של פטרוטק

פטרוטק היא הנציגה של חברת BG האמריקנית, אחת החברות המובילות בעולם לייצור שמנים ותוספי דלק

שירות גלובס‏ 07.01.2010

טעם טבע-אלטמן מפצלת את תקציב הפרסום שלה

תקציבי המותגים פרוטק, 2diet ופרוביוטיק פמינה בהיקף של כמיליון דולר עוברים לחברון-זלצמן, ותקציבי מגה גלופלקס, אלספה ו-HRroots ישארו בשלמור-אבנון-עמיחי

שירות גלובס 01.11.2009

תקציב הפרסום של חברת הריהוט 5 נגרים עובר למשרד הפרסום חברון-זלצמן

התקציב, שהיקפו השנה יעמוד על 2 מיליון שקל, יופנה בעיקר לביסוס מעמדו של המותג כמוביל שוק, תוך שימת דגש על נושא המחיר ונגישותו ; בשנה שעברה טופל התקציב ע"י משרד אקספרט מקבוצת באומן-בר-ריבנאי

שירות גלובס‏ 18.03.2009

   1   

   נמצאו 15 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1