רדוור עוקפת את התחזיות: דיווחה על רווח של 2.3 מיליון דולר ברבעון

"לא סביר שנראה אזהרות רווח בעתיד", אומר מאיר משה, סמנ"כל הכספים של החברה ■ תזרים מזומנים מפעילות שוטפת עמד ברבעון זה על 5.4 מיליון דולר

בדו"ח הקודם פרסמה רדוור , המנוהלת על-ידי רועי זיספאל, תחזית מספרית לרבעון השלישי, ובה העריכה כי הרווח ברבעון השלישי יעמוד על 6 סנט למניה. עם סיום תום הרווח השלישי היא העלתה את תחזית הרווח ל-9-10 סנט למניה, והיום עם פרסום תוצאות הרבעון מתברר שהרווח של רדוור ברבעון עמד על 12 סנט - כפול מהתחזית המקורית מלפני 3 חודשים.

רדוור, המספקת פתרונות לניתוב עומסים באינטרנט, נמצאת בתקופה טובה. החברה מתחילה לראות כעת את הפירות מרכישת חטיבת אלטאון מנורטל בתחילת השנה, והחלה להפיץ את מוצרי בין לקוחות אלטאון. הכנסות החברה ברבעון השלישי הסתכמו ב-29.2 מיליון דולר, עלייה של 7.8% לעומת ההכנסות ברבעון הקודם שעמדו על 27.1 מיליון דולר. רדוור הגיע למסה קריטית של הכנסות, שממנה כל תוספת בהכנסות משורשרת כמעט במלואה לרווח הנקי. כך גדל הרווח Non-Gaap של החברה ב-1.6 מיליון דולר לעומת הרבעון הקודם ל-2.3 מיליון דולר, בעוד ההכנסות של החברה צמחו ב-2.1 מיליון דולר. בנוסף אחרי שברבעון הקודם עברה החברה לרווחיות על-בסיסNon-Gaap , ברבעון הזה היא רשמה רווח גם על בסיס Gaap, של 200 אלף דולר.

תזרים מזומנים מפעילות שוטפת עמד ברבעון זה על 5.4 מיליון דולר, נתון גבוה ביחס לרבעון הקודם בו ייצרה החברה 600 אלף דולר מפעילותה השוטפת. בקופת החברה היו בסוף הרבעון מזומנים בהיקף של 120.2 מיליון דולר. "כל הפרמטרים מצביעים על עלייה ושיפור במצב העסקי של החברה ופעילות חזקה בתעשייה", אמר היום ל"גלובס" מאיר משה, סמנכ"ל הכספים של החברה. "ימי החייבים נמצאים בירידה מה שמביא לתזרים מזומנים גבוה, כל עלייה של מיליון דולר במכירות מוסיפה 4 סנט לרווח, והגדלנו גם במעט את נתח השוק".

השנים 2005-2006 היו שנים לא פשוטות עבור החברה, והיא פרסמה אזהרות רווח חמורות ואיבדה את אמון המשקיעים. "אין ביטחון גמור שזה לא יחזור על עצמו, אבל לא סביר שזה יקרה", אומר משה. "אנחנו היום עם ראות טובה יותר קדימה, ונמצאים עם פיזור לקוחות גבוה, שהידע שלנו לגבי הפעילות שלהם גדול יותר. אמנם זה כפוף לכך שהם שמים את ההזמנה ואנחנו מספקים אותה, אבל נראה לי שעונת אזהרות הרווח מאחורינו".