חברת הכבלים HOT משיקה ערוץ קניות חדש, שייקרא "ערוץ שופינג". הערוץ, בו הושקעו כ-2.5 מיליון שקל, יעלה החל מהיום (א') באפיק 48 בכבלים.
מ-HOT נמסר כי הערוץ יפעל בשלב הראשון בשידורי ניסיון ויושק באופן רשמי בינואר 2010, וכי מדובר ב"ערוץ שופינג שהנו ערוץ שידור מכירתי אינטראקטיבי, שישלב בין ערוץ וידיאו רגיל לבין יכולת להזניק סרטונים לפי דרישה ישירות מ-HOT VOD.
עוד נמסר מ-HOT כי "ערוץ שופינג מתבסס על היתרון הטכנולוגי של HOT, היחידה בארץ בעלת ערוץ חזור המאפשר את חוויית ה-ON DEMAND, ובכך יתאפשר לצופה בערוץ לצפות בשידור חי במכירה של מוצר, אך במקביל הוא יוכל לבחור מתוך רשימה המופיעה בצד המסך את המוצרים והשירותים שבהם הוא מעוניין לצפות, וזאת ללא תלות בלוח שידורים מוגדר. גם אופן הצגת הנושאים לא ייעשה באמצעות אנשי מכירות, אלא באמצעות סרטוני וידיאו המציגים תוכן עשיר ומגוון".
בצד המכירות הרגילות, אומרים ב-HOT, ישדר הערוץ מבצעים משתנים, שיתעדכנו מדי יום בשעות קבועות, כמו טיסות במחירים מוזלים, כרטיסים להופעות והצגות.
מוצרי תיירות ונופש ומופעי תרבות, כמו גם מוצרי לייף סטייל, יהוו את עיקר מבחר המוצרים בערוץ, שישדר 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
במקביל לערוץ יושק גם אתר אינטרנט, בו תתאפשר צפייה בסרטי המכירה של השירותים והמוצרים.
רון הרמלין, מנהל הערוצים ב-HOT, מסר כי "HOT ממשיכה למנף את היתרון הטכנולוגי שלה ולהשיק מוצרים מתקדמים ובלעדיים. רק לקוחות HOT יוכלו ליהנות בחינם מערוץ קניות שיאפשר חוויית בחירה וקנייה של מגוון מוצרים ושירותים חדשים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.