תחום ביטוח החיים הוביל את קמן קפיטל לרווח של 6.6 מיליון ש'

בתשעת החודשים הראשונים של השנה צמחו הכנסות קמן לכ-15.2 מיליון שקל, לעומת הכנסות של כ-10 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד

תחום ביטוחי חיים בארה"ב, או יותר נכון נגזרת על פוליסות ביטוחי חיים, דחפו את קמן קפיטל , מקבוצת קמן של רוני אלרואי, לרווח של 6.6 מיליון שקל ברבעון השלישי - פי 4 מאשר ברבעון המקביל אשתקד. בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה רשמה החברה רווח של כ-6.5 מיליון שקל - גידול של כ-60%.

קמן קפיטל מחזיקה ב-50% מהחברה האמריקנית Legacy Benefits - LBL, הסוחרת בפוליסות ביטוח חיים מול השוק המוסדי בארה"ב. במסגרת פעילותה החברה עוסקת באיגוחן של פוליסות ביטוחי חיים, כך שהיא פודה מהמוטבים את הפוליסות שלהם תמורת תשלום חד פעמי, מרכיבה תיקי פוליסות מפוזרים ומשווקת אותם למשקיעים המוסדיים בארה"ב. לאחרונה החלה החברה לפעול גם כמחזיקת מלאי נוסטרו של פוליסות מסוג זה.

בתשעת החודשים הראשונים של השנה צמחו הכנסות קמן קפיטל לכ-15.2 מיליון שקל לעומת הכנסות של כ-10 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. LBL רשמה בתקופה זו הכנסות של כ-10 מיליון דולר, מהם 9.4 מיליון דולר כתוצאה ממכירת פוליסות ביטוחי חיים, לעומת הכנסות של 8.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, מהם כ-8.25 מיליון דולר כתוצאה ממכירת פוליסות ביטוחי חיים. הרווח הנקי של LBL בתקופה זו עמד על כ-6.5 מיליון דולר, בהשוואה לכ-5.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה.