חברה בת של גזית גלוב בקנדה רכשה מרכז מסחרי ב-37 מיליון שקל

המרכז המסחרי, שנמצא בעיר ויקטוריה שבבריטיש קולומביה, משתרע על פני כ-6,058 מ"ר, ודמי השכירות בו הם כ-13.5 דולר קנדי למ"ר ■ שיעור התפוסה בנכס עומד על 86.6%

חברת גזית גלוב, שבשליטת חיים כצמן ודורי סגל, רכשה מרכז מסחרי בבריטיש קולומביה שבקנדה באמצעות החברה הבת FCR הנסחרת בבורסה של טורונטו. המרכז נרכש תמורת 10.4 מיליון דולר קנדי (כ-37 מיליון שקל).

המרכז המסחרי, שנמצא בעיר ויקטוריה שבבריטיש קולומביה, משתרע על פני כ-6,058 מ"ר ודמי השכירות בו הם כ-13.5 דולר קנדי למ"ר. שיעור התפוסה בנכס עומד על 86.6% ודיירי העוגן הם רשת המזון המהיר Subway, רשת בתי הקפה Starbucks ורשת הסופרמרקטים המקומית Western Food.

בריטיש קולומביה, השוכנת לחוף האוקיינוס השקט, היא הפרובינציה המערבית ביותר של קנדה. בצפון היא גובלת עם אלסקה ובדרום עם וושינגטון, איידהו ומונטנה שבארה"ב.

חברת FCR (First Capital Realty) מחזיקה ומנהלת מרכזים מסחריים מעוגני סופרמרקטים באזורי מטרופולין בקנדה. החברה דיווחה בשבוע שעבר החברה על תוצאות הרבעון השלישי, לפיהן הסתכמו ההכנסות מדמי שכירות בכ-109 מיליון דולר קנדי, כלומר גידול של כ-8% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי הסתכם בכ-9 מיליון דולר קנדי, שמגלם גידול של 10% בהשוואה לרבעון השלישי של 2008. שיעור התפוסה בנכסי החברה עומד ברבעון זה על 96% ודמי השכירות הממוצעים לרגל רבוע צמחו ב-4.7% ל-15.54 דולר קנדי בהשוואה ל-14.84 דולר ברבעון המקביל אשתקד.

כזכור, מהדוחות הכספיים של אקוויטי 1, המרכזת את פעילות הנדל"ן של גזית גלוב בארה"ב, התברר בשבוע שעבר כי החברה רכשה את מרכז הקניות Westbury Plaza בניו יורק תמורת 103 מיליון דולר.