עמוס שפירא: "הסלולרי יהיה בקרוב השער הראשי לאינטרנט"

לשידור החי מכנס סלקום מדיה באתר חדשות ערוץ 2 ■ מנכ"ל סלקום: "השימוש בסלולר לקבלת מידע ושימושים הפך מזמן לאמצעי העיקרי"

נשיא ומנכ"ל סלקום עמוס שפירא פתח הבוקר (ג') את כנס "סלקום מדיה" בפירוט כללי על הצלחת החברה והתבסס על תוצאות הרבעון האחרון שפורסמו אתמול (ב'), בדגש על הצמיחה החזקה בהכנסות מתוכן.

כמו כן הזכיר שפירא את התכנים המרכזיים אותם הובילה סלקום בשנה האחרונה דרך האינטרנט הסלולרי כמו התוכניות "האח הגדול" ו"כוכב נולד", אירועי חדשות מתקופת עופרת יצוקה ועוד.

בנוסף הסביר שפירא מדוע בחרה סלקום לקיים את הכנס, כשאמר "היום מתנהל מאבק איתנים בנוגע לשליטה בתחום המדיה הניידת. הכנס הזה נועד להגדיל את העוגה, כדי שלכולם יהיה הרבה יותר מהנתח - ובמיוחד לצרכן".

לשידור החי מכנס סלקום מדיה באתר חדשות ערוץ 2

"השימוש בסלולר לקבלת מידע ושימושים הפך מזמן לאמצעי העיקרי. מדובר בשימושים כמו ניווט, שירותי מידע פיננסי, בידור, בילוי וכו'. גם בשימוש במשחקים בנייד חל גידול של יותר מפי שניים", אמר שפירא. "במוזיקה ראינו גידול נוסף של למעלה מ-50%, ולראשונה ההכנסות של אומנים מתכנים בסלולר עלו על מכירות דיסקים. נכון שמבחינת הפרסום בסלולר המספרים עדיין קטנים יחסית לעוגת הפרסום כולה, אבל גם הפרסום באינטרנט הנייח התחיל בהססנות".

"אנחנו מאמינים בפוטנציאל האדיר של הסלולר כאמצעי מדיה, בכך שמכשיר הסלולר הנייד יהיה בקרוב השער הראשי לאינטרנט - ולא האינטרנט הנייח שמחובר לקיר", הוסיף שפירא.