הפרסומת הכי מדוברת השבוע ברשת: "באתי נדלקתי" של מחסני תאורה

Twisted Fly: מיקי בוגנים עורר תגובות מעורבות בקרב הגולשים, ו-72% הביעו דעה שלילית כלפי הפרסומת

בראש דירוג הפרסומות המדוברות ברשת, ניצבת השבוע הפרסומת למחסני תאורה (באמצעות ענבר-מרחב-שקד), שחוללה 53% מהיקף השיחה ברשת על פרסומות.

הפרסומת הנוכחית היא אחת מתוך סדרה של פרסומות בטלוויזיה, בכיכובו של הפרזנטור מיקי בוגנים, תחת הסלוגן: "באתי, נדלקתי".

3 נושאים עיקריים שימשו כמחוללי השיחה העיקריים על הפרסומת ברשת השבוע. מחולל השיחה הראשון, שהיווה 69% מכלל השיחה, דן בסנטימנט הגולשים בנוגע לפרסומת. 72% הביעו דעה שלילית בנוגע לפרסומת. בין היתר נטען על-ידם כי "הפרסומת מביכה", "פתאטית" ו"מהווה שפל חדש לעולם הפרסום".

לעומתם, 28% הביעו דעה חיובית וטענו כי הפרסומת משעשעת, ראויה וקלילה, ומלווה בשיר זכיר הפונה לקהל יעד רחב.

מחולל השיחה השני, שהיווה 17% מכלל השיחה על הפרסומת ברשת, עסק בנושא הקהילה הגאה (הגייז). 54% מכלל העוסקים בסוגיה זו ציינו את מיקי בוגנים לטובה, וטענו כי השתתפותו בקמפיין עושה שירות טוב לקהילה הגאה.

23% טענו כי הפרסומת דווקא מהווה בושה לקהילה ומוציאה שם רע להומוסקסואלים. 23% נוספים ציינו כי השתתפותם של שחקנים הומואים בפרסומת הופכת אותה למינית מדי ולא ראויה לשידור, בעיקר בשעות בהן ילדים ערים.

מחולל השיחה השלישי עסק במותג "מחסני תאורה" וגרף 14% מכלל השיחה על הפרסומת ברשת. 95% מכלל הדנים הביעו דעה שלילית כלפי המותג, תוך שהם מציינים כי הפרסומת הופכת את המותג להמוני ו"ערסי".

במקום השני במדד הפרסומות המדוברות השבוע נמצאת הפרסומת לנוזל הכביסה פרסיל (21%). אל המקום השלישי הגיעה הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות, עם 11% מכלל השיחה על פרסומות ברשת השבוע.

22