בראש דירוג
הפרסומות המדוברות ברשת, ניצבת השבוע הפרסומת ל
מחסני תאורה (באמצעות
ענבר-מרחב-שקד), שחוללה 53% מהיקף השיחה ברשת על פרסומות.
הפרסומת הנוכחית היא אחת מתוך סדרה של פרסומות בטלוויזיה, בכיכובו של הפרזנטור מיקי בוגנים, תחת הסלוגן: "באתי, נדלקתי".
3 נושאים עיקריים שימשו כמחוללי השיחה העיקריים על הפרסומת ברשת השבוע. מחולל השיחה הראשון, שהיווה 69% מכלל השיחה, דן בסנטימנט הגולשים בנוגע לפרסומת. 72% הביעו דעה שלילית בנוגע לפרסומת. בין היתר נטען על-ידם כי "הפרסומת מביכה", "פתאטית" ו"מהווה שפל חדש לעולם הפרסום".
לעומתם, 28% הביעו דעה חיובית וטענו כי הפרסומת משעשעת, ראויה וקלילה, ומלווה בשיר זכיר הפונה לקהל יעד רחב.
מחולל השיחה השני, שהיווה 17% מכלל השיחה על הפרסומת ברשת, עסק בנושא הקהילה הגאה (הגייז). 54% מכלל העוסקים בסוגיה זו ציינו את מיקי בוגנים לטובה, וטענו כי השתתפותו בקמפיין עושה שירות טוב לקהילה הגאה.
23% טענו כי הפרסומת דווקא מהווה בושה לקהילה ומוציאה שם רע להומוסקסואלים. 23% נוספים ציינו כי השתתפותם של שחקנים הומואים בפרסומת הופכת אותה למינית מדי ולא ראויה לשידור, בעיקר בשעות בהן ילדים ערים.
מחולל השיחה השלישי עסק במותג "מחסני תאורה" וגרף 14% מכלל השיחה על הפרסומת ברשת. 95% מכלל הדנים הביעו דעה שלילית כלפי המותג, תוך שהם מציינים כי הפרסומת הופכת את המותג להמוני ו"ערסי".
במקום השני במדד הפרסומות המדוברות השבוע נמצאת הפרסומת לנוזל הכביסה פרסיל (21%). אל המקום השלישי הגיעה הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות, עם 11% מכלל השיחה על פרסומות ברשת השבוע.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.