אלי רייפמן ישוחרר ל-21 יום לאחר הפקדת ערבות של 4 מיליון שקל

כך סיכמו פרקליטיו עם המנהל המיוחד, עו"ד איתן ארז, ועם הכנ"ר ■ עפ"י החלטת השופטת ורדה אלשיך, רייפמן יתייצב מדי בוקר בתחנת המשטרה וידווח אחת לשבוע על פעולותיו לאיתור מניותיו באמבלייז

מייסד אמבלייז, אלי רייפמן, ישוחרר למשך 21 יום בהם יוגדר כ"אסיר בחופשה", מרגע שיפקיד ערבות בסך 4 מיליון שקל - כך סיכמו פרקליטיו של רייפמן, עוה"ד דורון אפיק ושלומי תורג'מן, עם המנהל המיוחד, עו"ד איתן ארז, ועם הכנ"ר.

ההסכמות בין הצדדים הושגו בעזרת מתווך-מגשר, עו"ד עדי בראונשטיין ממשרד חיים צדוק (המייצג את איש השוק האפור שלי נרקיס), ואושרו על-ידי השופטת ורדה אלשיך.

לפי הסיכום, הערבות תחולט רק אם רייפמן יברח ממשמורת חוקית או שלא יתייצב לדיון בבית המשפט או למאסר. בנוסף, הוא יידרש להתייצב מדי בוקר בתחנת משטרה ליד ביתו. הוא ידווח בכתב, אחת לשבוע, על הפעולות בהן נקט לאיתור המניות והעברתן למנהל המיוחד. עו"ד ארז יוכל לחייב את רייפמן לעבוד ממשרדו עם מחשב שיינתן לו.

לאחר שיגיש רייפמן את הדיווח הראשון, יטוס לאנגליה עו"ד יואב בן-פורת ממשרדו של ארז, כדי לדאוג שמחזיקי המניות אכן פועלים להעברתן למנהל המיוחד.

נוכח ההסכמות אליהן הגיעו הצדדים, עיכבה השופטת אלשיך את פרסום ההחלטה שכתבה בנוגע לצורך בהמשך מאסרו של רייפמן בגין ביזיון בית המשפט.

בתום 21 הימים האמורים יודיעו הצדדים לאלשיך אם יש צורך בהחלטה. "אני מביעה תקוותי כי מרגע זה ואילך יעשה החייב כל שלאל ידו, בכל דקה ובכל רגע היקרים מפז עבורו, כדי לסייע למנהל המיוחד ויותר מהכל לעצמו, למלא אחר החלטת בית המשפט", ציינה אלשיך. "אני מקווה כי ישקיע את כל מרצו רק בפעולות הנדרשות לקיום החלטת בית המשפט".

גם בדיון היום, אגב, התעמתה אלשיך עם פרקליטיו של רייפמן, ובין הצדדים נרשמו חילופי דברים קשים.