נוחי דנקנר בוחן להתמודד במכרז השוק הסיטונאי בת"א

המכרז המחודש לשוק הסיטונאי פורסם לפני כחודשיים לאחר שהוקפא בשנה שעברה. המתחם משתרע על פני 55 דונם וכולל זכויות ל-1,800 דירות, 30 אלף מ"ר מסחר ו-25 אלף מ"ר משרדים

גם נוחי דנקנר פוזל לכיוון מכרז השוק הסיטונאי בתל אביב, שייסגר ביום חמישי הבא. חברת נכסים ובנין הודיעה הבוקר (ד') כי היא בוחנת לגשת למכרז באמצעות החברות בנות נוה גד וגב ים, יחד עם צד ג'. בענף דובר היום כי הצד השלישי היא חברת גינדי השקעות של מנור גינדי, אורי לוי ואייל פרידמן. גינדי השקעות סירבה להגיב.

המכרז המחודש לשוק הסיטונאי פורסם לפני כחודשיים לאחר שהוקפא בשנה שעברה. המתחם משתרע על פני 55 דונם וכולל זכויות ל-1,800 דירות, 30 אלף מ"ר מסחר ו-25 אלף מ"ר משרדים.

במתחם מחזיקים חברת תנובה (60%), עיריית תל אביב (25%), שרגא בירן (6%) וסוחרים שפעלו במתחם. המועמדים הבולטים בינתיים מתחלקים לשתי קבוצות כשהאחת היא קבוצה שמורכבת מתדהר, חברת הביטוח מגדל, בריטיש ישראל וחבס והקבוצה השנייה מורכבת משיכון ובינוי, חברת אביב, חברת אמות השקעות, קנדה ישראל ויורוקום נדל"ן.

תנובה ביצעה במהלך השנה האחרונה התאמות תכנוניות בקרקע והחליטה לפצל את המכרז על מנת להופכו לנגיש למספר רב של יזמים. לכן מאפשר המכרז הנוכחי להגיש הצעות רק ל"מתחם המרקמי", שכולל את בנייני המגורים הנמוכים שיכיל כ-600 דירות, מבני הציבור והקנטרי קלאב. החלקים הנוספים, שכוללים את המגדלים והקניון, אם לא יוגשו להן הצעות בשלב זה, ישוחררו למכרז בשלב מאוחר יותר. על כל פנים, במקרה שתהיה הצעה רצינית ומגובשת, יבדקו עורכי המכרז את האפשרות למכור את כל החלקים בבת אחת.