לא רק רדיו: דידי הררי חתם על חוזה טאלנט עם ערוץ 24

במסגרת החוזה צפוי הררי להגיש בערוץ עונה נוספת לסדרה התיעודית "חוזרים לשכונה" וכן תוכניות נוספות הנמצאות בשלבי פיתוח ■ במקביל ימשיך לשדר את תוכניתו "דידי לוקאלי" ברדיו האזורי

שדר הרדיו דידי הררי חתם הבוקר (ה') על חוזה טאלנט עם ערוץ 24 - כך נודע ל"גלובס". מדובר בחוזה טאלנט שני של הערוץ, לאחר שבאחרונה נחתם הסכם דומה גם עם השדר ירון אילן.

במסגרת החוזה צפוי הררי להגיש עונה נוספת לסדרה התיעודית אותה הוא מוביל בערוץ, "חוזרים לשכונה", וכן תוכניות נוספות הנמצאות בשלבי פיתוח. הררי ימשיך לשדר את תוכניתו ברדיו האזורי.

החתמתו של דידי הררי מגיעה ערב המכרז הצפוי בחברות yes ו-HOT על ערוץ ים-תיכוני, בו מתמודדות קשת, באמצעות ערוץ 24, ורשת. אחד השותפים בערוץ המוצע מבית רשת הוא סוכנו ושותפו של הררי, בני מנשה. למרות זאת, הררי חתם כאמור על חוזה מול ערוץ המוזיקה מבית קשת.

באחרונה חוזרים גופי השידור לחתום חוזי טאלנטים עם מגישים ואמנים, לאחר הפסקה ארוכה שנבעה מהמשבר הכלכלי בשוק התקשורת. בין היתר חתם אברי גלעד על חוזה עם רשת, ושני כהן חתמה על חוזה עם קשת.

הררי נחשב לאחד מאנשי התקשורת המובילים בישראל עם כמעט 3 עשורים של ניסיון. את ראשית דרכו עשה בקול ישראל. כיום הוא מגיש כבר קרוב ל-15 שנה את התוכנית "דידי לוקאלי" ברדיו ללא הפסקה בסינדיקציה לתחנות אזוריות נוספות.

בערוץ 24 מגיש הררי סדרה בה הוא יוצא למסע שורשים אל מחוזות ילדותם של האמנים המזרחיים מובילים כיום בארץ.

הררי מסר בתגובה כי "לאורך הקריירה היתה לי מטרה לקדם את המוזיקה הישראלית, וערוץ 24 הוא ערוץ הטלוויזיה הטבעי לעשות זאת. הסדרה 'חוזרים לשכונה' מסמנת עבורי כיוון עשייה חדש בז'אנר דוקומנטרי שטרם לקחתי בו חלק בעבר, ובאמצעותו אני מגיע עם אמנים למקומות הכי רגישים ואמיתיים שלהם. אני שמח לקחת חלק מערוץ המוזיקה, והעובדה שמדובר בחוזה ארוך-טווח מאפשרת לפתח פרויקטים מעניינים לעתיד".