רבעון חזק לרבוע כחול נדל"ן: הרווח התפעולי זינק ב-460%

הרווח התפעולי הסתכם בכ-121.2 מיליון שקל, לעומת 26.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, הנובעת בעיקר מהשינויים בשווי ההוגן של הנדל"ן להשקעה בין התקופות ומהגידול בהכנסות שעלו ב-10.3%

רבוע כחול נדל"ן המהווה את זרוע הנדל"ן המניב של חברת רבוע כחול שבשליטת דודי ויסמן פרסמה היום (ה') את הדוחות הכספיים של הרבעון השלישי ותשעת החודשים הראשונים של 2009. הרווח הנקי ברבעון השלישי הסתכם לסך של 113.1 מיליון שקל, עלייה חדה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, בה עמד הרווח הנקי על 1.4 מיליון שקל.

הרווח התפעולי ברבעון השלישי הסתכם בכ-121.2 מיליון שקל, לעומת 26.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה של 460%, הנובעת בעיקר מהשינויים בשווי ההוגן של הנדל"ן להשקעה בין התקופות ומהגידול בהכנסות.

גם בהכנסות מדמי שכירות רשמה החברה גידול 10.3% שהסתכמו לסך של 35.2 מיליון שקל, לעומת 31.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

זאב שטיין, מנכ"ל רבוע כחול נדל"ן: "העליות החדות ברבעון השלישי ובסיכום תשעת החודשים הראשונים של 2009 מצביעות על חוסנה ויציבותה של החברה. רבוע כחול נדל"ן תמשיך באסטרטגיה של גידול והשבחת נכסי החברה תוך שימת דגש על ההתפתחויות במשק. האינדיקאטורים הכלכליים לרבעון השלישי של 2009 מצביעים על עליה בכל המרכיבים ויש סימנים להתאוששות בפעילות הכלכלית. אחרי ההנפקה המוצלחת באוקטובר האחרון לרבוע נדל"ן קופת מזומנים נאה שממתינה להזדמנויות השקעה ראויות."

נציין כי בסוף הרבעון הראשון של השנה הושלמה עסקה בסך 464 מיליון שקל לרכישת נכסים מחברה אחות - מגה קמעונאות, (בשמה הקודם: רשת הרבוע הכחול נכסים והשקעות בע"מ), חברה בת בבעלות מלאה של רבוע כחול.

הנכסים המושכרים לקבוצת רבוע כחול משמשים בעיקר להפעלת סניפי סופרמרקט. הנכסים המושכרים לצדדים שלישיים כוללים את השטחים המסחריים, קניון הדר, מבני משרדים ומתחמי לוגיסטיקה. לחברה גם נכסים המיועדים לפיתוח והשבחה.

במהלך הרבעון השלישי גייסה החברה כ-300 מיליון שקל לאחר שהנפיקה אגרות חוב לציבור ולמוסדיים.