אריסון ל"טלגרף": "החזיונות פחות אלימים וכואבים לאחרונה"

בעלת השליטה בבנק הפועלים, סיפרה בראיון שהפסיקה לאכול בשר לאחר שהגישו לה בשר ג'ירפה במסעדה בקניה ■ על המצב במזה"ת: "אם כולנו נייצר אנרגיה טובה - התוצאה תהיה טובה"

שרי אריסון, בעלת השליטה בבנק הפועלים, התראיינה לעיתון "טלגרף" הבריטי במסגרת השקת ספרה "לידה - כשחומר ורוח נפגשים", ואמרה כי היא לא השקיעה מעולם בשטחי הרשות הפלסטינית למרות שטוני בלייר, לשעבר ראש ממשלת בריטניה, ניסה לשכנע אותה להשקיע בפרויקט שיוקם בשטחי הרשות.

אריסון הוסיפה כי כדי להשקיע בשטחים יש צורך בתחושת ביטחון. אריסון לא נמנעה גם הפעם מלדבר על חזיונותיה. כזכור, אריסון טוענת כי בעת חופשה בטורקיה היא חזתה את הצונאמי שהיכה בחופי דרום-מזרח אסיה וכן את המשבר הכלכלי הגדול. היום, אומרת אריסון, החזיונות התמתנו והם אינם חזיונות של אסונות. לדבריה, "לאחרונה הצלחתי לראות עולם חדש - את השקט והחירות שהוא מביא עימו".

"אנשים ניגשים אלי ברחוב ואומרים לי ששיניתי את חייהם", היא אומרת בראיון, בהתייחסה להשקת ספרה בישראל, שלטענתה הפך לרב מכר. "אני מאמינה שיש לי משימה בעולם - להוביל ולהנהיג".

אריסון סיפרה בראיון כי הפסיקה לאכול בשר לפני שנים לאחר שהגישו לה ג'ירפה במסעדה בקניה".

אריסון אמרה כי אין לה חזיונות הקשורים למזרח התיכון או לתהליך השלום באזור, אך ציינה כי "אם כולנו נייצר יחדיו אנרגיה טובה - התוצאה תהיה טובה. אני מרגישה שאנו ניצבים בצומת דרכים; לפני שנים היה נראה שהכל חשוך ודברים נוראים קורים. היום אני רואה תמונה בהירה יותר".