פרסום בבריטניה: 888 על הכוונת של Bwin האוסטרית

לפי ה-daily mail עומדת Bwin בפני גיוס הון, ואחת ממטרותיו עשויה להיות רכישת 888

אין זה סוד שהקונסולידציה בענף ההימורים המקוונים היא חלק בלתי נפרד מהתנהלות הענף. ריבוי השחקנים הקטנים בענף - החל ממפעילי פוקר מקוון וכלה בסוכנים מקוונים להימורי ספורט - גורם לחברות הגדולות לצאת מדי פעם לסיבוב קניות, אך מיזוג בין שתי ענקיות בתחום עדיין לא יצא אל הפועל.

888 הישראלית, מפעילת אתר הקזינו המקוון הגדול בעולם, כמעט עברה בעבר לידי Ladbrokes הבריטית (לאחר מו"מ שהתיש את שני הצדדים), ואף ניהלה גישושים למיזוג עם PartyGaming, מפעילת אתר הפוקר המקוון הגדול בעולם. אך בשני המקרים לא הבשילה עסקה, והחברה הישראלית המשיכה לצעוד לבד.

באופן לא מפתיע, ההערכות בדבר רכישתה בידי חברה כזו או אחרת לא יורדות מסדר היום, ואתמול הגיע תורו של אתר החדשות הבריטי daily mail לשים את 888 על המדף. לפי הידיעה שפורסמה באתר, Bwin, ענקית ההימורים המקוונים האוסטרית, עומדת לבצע גיוס הון גדול, ואחת ממטרותיו עשויה להיות רכישת 888. ברוח החג הנוצרי הקרב והולך, כותבים באתר הבריטי כי "888 נמצאת בראש רשימת הקניות של חג המולד של Bwin".

Bwin נסחרת בבורסת וינה לפי שווי של 2 מיליארד דולר, ומתחילת השנה נהנתה מנייתה מחיבוק חם של ציבור המשקיעים ועלתה בשיעור של 183%. 888, לעומתה, נסחרת בשוק ההון הבריטי לפי שווי של 621 מיליון דולר לאחר שהוסיפה לערכה רק 11% מתחילת השנה.

לפי האתר הבריטי, Bwin רכשה לאחרונה את Gioco Digitale, מפעילת פוקר מקוון איטלקית, ורכישת 888 אמורה להתאים לרצונה להרחיב את פעילותה באירופה. בעלי השליטה בחברת 888 הם האחים אבי ואהרון שקד שמחזיקים קרוב למחצית מהון המניות. 888 בחרה שלא להגיב לידיעה.