פורטל וואלה יקים ערוץ ילדים המבוסס על עולם התוכן של Mogobe

במסגרת שיתוף-הפעולה תפעל סביבת Mogobe מתוך האתר, כאשר ההסכם בין החברות כולל מיתוג משותף, חלוקת הכנסות משירותי פרימיום והקצאת משאבים משותפים לפיתוח הערוץ

פורטל וואלה ועולם התוכן הווירטואלי שפיתחה חברת Mogobe הישראלית הודיעו על שיתוף-פעולה תוכני ומסחרי, במסגרתו הוקם בפורטל ערוץ ילדים חדש המבוסס על עולם התוכן של Mogobe.

במסגרת שיתוף-הפעולה תפעל סביבת Mogobe מתוך האתר, כאשר ההסכם בין החברות כולל מיתוג משותף, חלוקת הכנסות משירותי פרימיום והקצאת משאבים משותפים לפיתוח הערוץ.

המיזם המשותף מציע לילדים בגילאי 6-12 עולם שמבוסס על ערכים תרבותיים ישראליים, ומאפשר להם ליהנות מחוויית תוכן, משחקים וכלי תקשורת בעברית. גולשי האתר יכולים לשחק ולהשתתף בפעילויות שונות באופן שבו לכל גולש יש דמות הפועלת במרחב המוצר, תוך אפשרות לתקשורת מלאה ומוגנת עם דמויות המשתמשים האחרים. השירות ניתן בחינם, ואילו פיצ'רים מסוימים יינתנו תמורת תשלום מנוי חודשי.

לדברי אילן ישועה, מנכ"ל וואלה, "סקרים מהארץ ומהעולם מצביעים על כך ששני שליש מכלל הילדים בגילאי 6 עד 12 גולשים באינטרנט, וכי משחקי אונליין וגלישה לאתרי ילדים הינם מהשימושים העיקריים שלהם. החיבור עם Mogobe, שפיתחה עבור קהל יעד זה סביבה עשירה של למידה ויצירה, מציע למאות אלפי הילדים שמבקרים בוואלה מדי חודש את החוויה הוירטואלית הייחודית הזאת".

אייל שמי, מנכ"ל ומייסד Mogobe, הוסיף: "אנו גאים כי פורטל חשוב כמו וואלה בחר להתחבר ל-Mogobe. כיום רשומים בעולם של Mogobe למעלה מ-160 אלף משתמשים, הנהנים מפעילויות וירטואליות אתגריות בעלות אופי ישראלי. האתר נמצא בפיקוח מנהלים ומערכות סינון חכמות המבטיחים כי הילדים יהיו בטוחים באינטרנט. החברה מצפה להמשיך לפתח את העולם הישראלי בשיתוף וואלה ולהחדיר את המוצר בשווקים נוספים בעולם".

Mogobe הוקמה ב-2007 על-ידי אייל שמי, ועד כה גייסה החברה כמיליון דולר ממשקיעים פרטיים. על-פי סקר TIM לחודש אוקטובר, פורטל וואלה מדורג במקום השני בקרב האתרים בישראל, עם שיעור חשיפה שבועי של 67.2%.